je hebt zowel effen dus als bont, als sabino , gestippeld , valk , grullo , bruin , zwart cremello etc etc alle kleuren zijn toegestaan
Evelienepien
Geplaatst: 23-07-13 21:11
Heb nav je antwoord idd gegoogled want dat wist ik dus echt nie Net zoals even tinkers; hier in de buurt zijn de meeste meerkleurig Thanks, weer wat geleerd
Gisteren hadden wij een meeting in Lommel en de politie is polshoogte komen nemen wat de bedoeling is omdat dit niet de eerste keer was dit jaar dat het voorviel zo een meeting. Ze hebben mij een kaartje genomen voor meer informatie in te doen en dat heb ik gedaan:
Ik heb net gebeld met de milieuconsulent van Lommel. Ze waren op de hoogte en in de toekomst moet het dus aangevraagd worden via hem en dan legt hij het voor aan de nodige instanties om een toelating te geven. Het blijft een natuurgebied en ze willen de wildgroei van zulke dingen vermijden. Ze zijn ook op de hoogte van dat dit meermaals plaatsvind vandaar dat ze nu even polshoogte kwamen nemen. Ik heb hem gezegd dat dit voor mij de eerste keer was dit jaar en dat er nog anderen dit ook doen. Hij heeft gevraagd om zoveel mogelijk iedereen op de hoogte te brengen om een aanvraag te doen. Bij deze aanvraag dient een duidelijke uitleg gegeven te worden van wat je juist van plan bent(logisch). Voor gegevens voor een aanvraag kan je mij pb'en. Graag wil ik wel vragen om die mensen nu niet te overladen met aanvragen want dan vrees ik dat deze niet goedgekeurd zullen worden aangezien ze weten dat er dit jaar al enkele geweest zijn.
Bluem
Geplaatst: 05-08-13 11:43
Leuk is het niet, maar het was wel te verwachten en te begrijpen. Toen we er waren voor deze meeting waren er ook al klachten van bezoekers. Er zullen nog wel meer gebieden volgen...
Wil je mij eventjes de gegevens pb'en Jessie? Heb zelf ook nog een vraagje waarover ik ze wil contacteren.