Tjonge.. Timmie is toch een klein fotomodelletje. Overal zowat met z'n oortjes naar voren. Hij vond iedereen ook wel erg leuk! Ik ben nu al super blij met al die mooie foto's.
PS: jullie mogen Timmie altijd even gedag komen zeggen hoor als je in de buurt bent.
Dinsdag ga ik weer verder met de rest.. nu even geen zin meer. En morgen ben ik weer druk bezig met een meeting te regelen, over 2 weken alweer de volgende. Time flies!
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 07-04-13 20:15
Ik heb volgende week fotomeeting en de week erna zie ik Cyn weer. Toch?
Mooie foto's komen er voorbij! Ik ben erg benieuwd naar de bewegingsfoto's van Prins
FR_Foto
Geplaatst: 07-04-13 20:20
Cynn_x schreef:
Nog bezig met je foto's Femke ?
ja bijna klaar nog touwen weg werken enzo
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 07-04-13 20:21
Die vond ik zó moeilijk !! Geen verstand van die gangen! Kan je een foto laten zien wat nou een 'goed moment' is? Durfde niks te verwijderen.. bleef maar klikken ook, in de hoop dat ergens een goede tussen zit..
Had er iemand ook nog foto's van Timmie en m'n moeder? Zo ja, willen jullie die dan naar mijn mail sturen? lisah_vierhout@live.nl aangezien mn moeder helemaal geen foto's samen met hem heeft
Ja klopt, maar naar die foto's heb ik voor de rest nog niet gekeken. Ga ik dinsdag doen.
Bienotje
Geplaatst: 07-04-13 20:42
Ik ie al steeds meer foto's verschijnen, leuk!
Hier nog een berichtje van Sharon van Nourejev, zij kan wel meelezen maar nog niet reageren. Ze wil jullie bedanken, het was goed geregeld (en mooi weer!) en alvast bedankt voor de foto's!
Ik ben trouwens nog wel benieuwd naar de foto's van ons samen bij Nourejev en met mij erop trouwens, maar weet niet wie die nu gemaakt hebben? Maar die komen vast nog wel keertje voorbij ook