Ik zou het aflassen of verplaatsen.. Verplaatsen wordt wel heel moeilijk dus misschien is het beter om een nieuwe datum neer te zetten en dan kijken welke modellen / fotografen er wel en niet kunnen. Voor de plaatsen die vrij zijn gekomen kan je dan het beste nieuwe modellen of fotografen zoeken zoeken.
Shayla
Geplaatst: 10-05-13 15:03
Als het verplaats word wil ik wel heel graag weer mee.... Als het mag natuurlijk
Ik had ook aangegeven (per pb) bij verplaatsing, erg graag weer mee te willen. Maar ik hoop voor jullie dat morgen de regen toch wel heel erg mee gaat vallen.
(voor het plasje zou het dan wel goed zijn als het flink regent )
Shoot ging niet meer door. Was al onderwegmaar was een springer op breda station waardoor we extreem veel vertraging hadden en gezien we maar kort tijd hadden voor de shoot heb ik het afgezegd. Toen werr naar den haag hegaan xD
Moeten jullie van ver komen? Anders moeten we tot morgenvroeg afwachten voor wie kan en wil? Ik wil best vroeg opstaan om de weerberichten in het oog te houden en als nog te vertrekken?
Ik denk idd best nog afwachten voor zondag en zondag alsnog laten doorgaan als morgen niet doorgaat..
Wat denken jullie? Ik zou het zo zonde vinden het af te zeggen als het uiteindelijk toch goed weer zou zijn
Windstoten vind ik niet meer zo erg.. 2 weken geleden aan zee was het echt super een wind en Elina was super braaf
Anoniem
Geplaatst: 10-05-13 19:43
Ik heb een paard wat daar super gevoelig op is dus ik ga het risico gewoonweg niet nemen met mijn lichamelijke kwetsbaarheid op het moment! Maargoed we zien het morgenochtend dan wel!