Wauw wat maak jij toch altijd mooie foto's. Volgens mij heb ik nu alles binnen dus ik ga er een paar mooie uitzoeken. Dat wordt wel een hele moeilijke klus.
Ik wil jullie er alleen even op wijzen dat het volgende week 2 maanden na de meeting is en dat ik er van uit ga dat jullie de foto's allemaal zoon beetje hebben afgerond en alles af is. Velen van jullie zijn al goed bezig en zijn volgens mij al bijna klaar er zijn er zelfs al een aantal die klaar zijn top! Van een enkeling ontbreekt er nog een gedeelte geloof ik. Ik hoop dat jullie de foto's af krijgen voor volgende week de modellen hebben immers wel lang genoeg gewacht dacht ik zo
Ik heb trouwens de foto's van het pupje en de kinderen (die we tegenkwamen tijdens de meeting) doorgestuurd. De mensen vroegen of jullie ook de gemaakte foto's nog door konden sturen, zouden ze erg leuk vinden! Voor degene die het emailadres niet hebben, deze heb ik wel
K mis ook nog de helft ti's toch al 2 maanden geleden ? Heb ondertussen nog een shoot gehad en heb de foto's al binnen en uitvergroot.
lovey_ou
Geplaatst: 15-07-13 14:03
Oke jongens kunnen jullie het lijstje aanvullen met de link waar jullie de foto's hebben staan als ik iets vergeten ben? Ik was bijna klaar en opeens kreeg ik een foutmelding
Oke jongens kunnen jullie het lijstje aanvullen met de link waar jullie de foto's hebben staan als ik iets vergeten ben? Ik was bijna klaar en opeens kreeg ik een foutmelding