Jullie gaan haaaard! Echt hele gave pics komen er voorbij! Vandaag had ik 7 jarig jubileum met Sunny Ik wil ook zooo graag aan de foto's maar moet nog even geduld hebben tot ik woensdag laatste tentamen heb gemaakt. Af en toe 1 tje
Haha dat denk ik ook bij elke foto sap! Die van mij waren alweer stierlijk vervelend.. Gister toen ik terug kwam begonnen ze al weer te rennen en te spelen, vandaag ook alweer een paar keer haha
Bij mij sliepen ze Moest ze elke keer bijdrijven buiten het was echt Feem zat wel vol energie maarja die was ook niet mee, in tegenstelling tot Nels en Blaze sloopt hij de omheining door eroverheen of onderdoor te gaan en luistert hij gewoon niet als ik iets zeg. Ook met inspannen loopt hij keer op keer weg, geen goed fotomodel dus
Hoe meer foto's hier voorbij komen des te meer het mij frustreert dat ik zelf niet dit soort foto's uit mn camera krijg Mijn camera kan het wel hoor, géén probleem... maar ik ....
Unleash
Geplaatst: 15-04-13 01:37
Unleash
Geplaatst: 15-04-13 01:43
Oeh, die bovenste losgooifoto ga ik qua kleur nog ff aanpassen
Een stijger:
Knappe Loverboy:
En bij deze kwam ik erachter dat de riem niet weg te werken valt Maar vond hem toch het delen waard.
wat een hoop prachtige foto's komen er voorbij zeg.... goh ik zou als eigenaar echt niet kunnen kiezen uit al die prachtige foto's om na te bestellen ze zijn stuk voor stuk prachtig
Carolijn
Geplaatst: 15-04-13 12:39
Alweer een stel mooie foto's voorbij zien komen . iPad maar mee genomen naar het werk kan ik in de pauze weer genieten van die mooie plaatjes terwijl ik binnen zit .