Hebben we ook nog een pauze na de losgooi foto's? Dan is dat misschien een mooie tijd om even heen en weer te wandelen tussen de plek en de parkeerplaats. Anders ook maar sjouwen met spullen dan. Ik heb trouwens wat paaltjes met lint dus die neem k mee zondag.
Ik ga niet heen en weer lopen hoor. Blijf dan gewoon op de meeting plek. Neem mijn fiets ook mee daar naartoe dus ik kan in mijn tassen ook nog het e.e.a. kwijt.
Het maakt mij niet uit bij wie ik in het team zit, vind alles leuk. En ik blij ook op de meetingplek. Maar als iemand terug naar de parkeerplaats wil moet die persoon dat zelf weten natuurlijk.
Ik heb een klein probleem/verandering Ik verzorgde Lib, tot dat er een nieuwe bijrijdster zou komen. Die is er nu dus gekomen. Ik heb met haar overlegd of ik Liberty nog mee kan nemen, maar ze zegt liever niet. Ik snap niet helemaal waarom, omdat ze zelf ook mee zou gaan. Maarja. Ik kan natuurlijk wel nog Winston meenemen. Ben van plan dat te doen, tenzij een redelijk groot aantal fotografen daar iets op tegen heeft. Ik heb namelijk van Michiel ook al gehoord dat hij het bijvoorbeeld geen probleem zou vinden. Als die fotografen mij even een pb zouden willen sturen, kan ik kijken of we een reserve gaan laten invallen of dat ik gewoon met Winston kom.
Maar had je niet al toestemmig van de eigenaar? Dan heeft zo nieuwe bijrijder daar toch niets over te zeggen? Of lees k het nu verkeer haha!
Ik kijk nog wel even of ik heen en weer loop zondag. Zadel kan k nog op der rug leggen maar moet ook die paaltjes meenemen en een emmertje met eten ( voor als ze tussen de paaltjes door gaat ).
Nee denise kan niet, die moet werken en kan op zo korte termijn geen vrij meer krijgen!
Ja ik weet het verder ook niet, heb het al besproken en toen was het allemaal keuk, en nu is de reden dat ze nu getraind wordt. Al lijkt me dat geen reden om het niet te doen eigenlijk maarja..
Ik vind locatie nr. 2 ook prima! Het probleem met spullen heb ik niet, aangezien ik te voet/paard kom moet ik alles toch in een keer meenemen En verder hoeven er geen gekke dingen meegenomen te worden toch? Ik heb nog nooit aan een fotomeeting meegedaan dus eigenlijk geen idee hoe dat gaat, maar ik heb helaas geen showhalster (tenzij ik die van iemand kan lenen? ), dus doe denk ik gewoon met hoofdstel, en verder fles water wat snoepjes, borstel ect meenemen toch? Nog dingen die ik niet moet vergeten?
Vind los wel heel gaaf! Er worden Paaltjes en lint meegenomen toch? Zal ook voor de zekerheid wel een longeerlijn en halster meenemen dan heb er zin in!
Detroit
Geplaatst: 09-04-13 22:33
Wil iemand nog een leren halster lenen trouwens? het is maat cob en heeft alleen nog maar om mijn paard heen gezeten om te passen
Vind een mooi hoofdstel meestal ook mooier dan een halster hoor
Marjo
Geplaatst: 09-04-13 22:55
Kasmir schreef:
Vind een mooi hoofdstel meestal ook mooier dan een halster hoor
Hmm niet altijd, vind een lederen halster of een touwhalster ook wel leuk Maar geen gewone nylon halsters ofzo xD
Kasmir
Geplaatst: 09-04-13 22:58
Daarom staat er ook meestal. Vind bij een arabiertje een mooi showhoofdstel, een mooi showhalster in de western of een touwhalster bij een beetje NH-combi ook mooi. Een lederen halster kan ook erg mooi zijn, mits de pasvorm goed is. Maar meestal gaat mijn voorkeur uit naar een hoofdstelletje
@Arianne, bedankt voor je aanbod! Maar wil het toch een beetje in de western stijl houden, dus zou dan evt voor een western showhalster willen gaan en anders houd ik het bij mijn hoofdstelletje
Kasmir
Geplaatst: 09-04-13 23:23
Lekker je hoofdstel doen zit er wat zilverwerk op? Heb zelf overigens nog 'n hoofdstelletje te leen als iemand hoog zit, maar 't is wel een full x).