Don was bij de eerste fotograaf erg meewerkend maar bij de 2e, 3e en 4e was hij er al zat van. Kwam er ook bij dat Don en Amarilles elkaar constant in de gaten hielden en ze erg onrustig waren als ze elkaar niet zagen.
Tigress
Geplaatst: 29-04-13 15:42
welmoed__ schreef:
Don was bij de eerste fotograaf erg meewerkend maar bij de 2e, 3e en 4e was hij er al zat van. Kwam er ook bij dat Don en Amarilles elkaar constant in de gaten hielden en ze erg onrustig waren als ze elkaar niet zagen.
yaaay lucky me moet zeggen heb leuke foto's er tussen zitten
Flew
Geplaatst: 29-04-13 15:42
Zanzi was er al behoorlijk snel klaar mee. Hij houdt wel van een beetje actie in de taxi en dan is stilstaan natuurlijk erg suf.
Mooie foto's van Magic (en de rest natuurlijk!) Verbaasd me dat je wel nog wat portret van Caily hebt kunnen maken dan Kailey
Blacky
Geplaatst: 29-04-13 16:14
IK BEN KLAAR!
Pfoeeee zit al vanaf 10 uur achter de laptop niks gegeten en gedronken of uberhaupt opgestaan dus ben blij dat ik klaar ben. Maar vond het heel leuk om te doen!
Nu alles uploaden.
En de foto's van de fries en Mac komen samen in het mapje van de fries.
Jeeuutje Kailey! Wat ben jij gruwelijk snel. Ik heb ze ondertussen allemaal gesorteerd staan op de computer dus kan ook niet wachten om te beginnen. Vanavond ben ik niet thuis, maar morgen ga ik ook van start met alle foto's!
En mooie foto's al trouwens! Paardjes staan er goed op
Nu de foto's van Blacky aan het bekijken. Zie er een stoere actiefoto van Zanzi tussen, alleen één vraagje, niet aanvallend overigens, is er een reden waarom je geen lijntjes weggewerkt hebt? En zo ja, heb je bezwaar als ik zelf even een lijntje weghaal? Gaat om deze foto: