Bedankt. Ben nu kinderen-in-een-blauwe-jas-die-in-de-boom-op-de-achtergrond-aan-het-beklimmen-zijn aan het wegwerken.
Oeh die laatste van Romy (Met barret) vind ik leuk.Al heeft ze een tikkeltje een boze blik.Die van Mirjam zijn ook leuk
Traber schreef:Oeh die laatste van Romy (Met barret) vind ik leuk.Al heeft ze een tikkeltje een boze blik.Die van Mirjam zijn ook leuk Bedankt en die boze blik vind ik juist fantastisch, lekker stout.
magda_90 schreef:Bedankt. Ben nu kinderen-in-een-blauwe-jas-die-in-de-boom-op-de-achtergrond-aan-het-beklimmen-zijn aan het wegwerken. Geen idee wie dat was
Zie echt al supermooie foto's voorbij komen! Mijn camera gaat van de week echt terug, die ruis die ik eruit moet halen is niet normaal meer
Milan_lover schreef:Zie echt al supermooie foto's voorbij komen! Mijn camera gaat van de week echt terug, die ruis die ik eruit moet halen is niet normaal meer Nu is er in ieder geval geen ruis meer te zien Alleen beetje bewegingsonscherpte
Klopt, je wilt niet weten wat mijn moeder er aan filters overheen heeft gegooid En bewegingsonscherpte is het niet bij deze foto's, dat komt dan waarschijnlijk door het verkleinen, je ziet het hier nog beter groot op de mac
*kucht*Dan blijft Jeanine over. Dat krijg je als de planning voor de middaggroep niet meer klopt zodat het spiekbriefje niet meer klopt en ik het dus niet kan checken.