Eentje waarbij je moet mailen om toestemming te vragen, heb dat wel maar velen gebruiken ze zonder toestemming te vragen, deze zijn nu ook heel populair op Hps. Moet je maar ff pben, waarschijnlijk ken je hem wel hoor
IloveAnoukje
Geplaatst: 05-12-12 18:03
ik zag hem op fb Ellis, wauw wat een mooi ding zeg
Kleinste is F/4 das een behoorlijke scherptediepte . Zal wel fotootje plaatsen als ik die oefenshoot heb gehad
Verosjaak
Geplaatst: 05-12-12 18:19
fijn dat die eraf is. Bedankt voor je hulp . Ik heb haar via de pb wel een waarschuwing gegeven dat indien ik er de volgende keer weer achterkom er consequenties zijn. Ze had blijkbaar eerder ook al foto's van mij gebruikt. Ga meteen alle foto's vervangen met een groot doorzichtige mark erop. Zo jammer dat dat moet.
Verder is de bewerker wel heel netjes, en heeft ze het netjes afgehandeld.
Deze maatregel is alleen voor de portfolio foto's. Deze staan er ook best groot op omdat ik wil dat men de foto's goed kan bekijken. Alleen nu met een doorzichtig merk erdoorheen. Idd jammer.
YentlShots
Geplaatst: 11-12-12 15:26
Hey, ik heb net snel even een blend van Unico gemaakt. Hij was alleen te klein en ik heb heb vergroot en daarom issie niet zo mooi, maar als ie kleiner is issie mooier Oja, ik heb hem geblend met Word , ik had ff niets anders.
En die van Salvador Haha, de achtergrond van deze is een strand van het land El Salvador En oja ik heb hem niet met word maar met PowerPoint gemaakt, bijna hetzelfde. En weet iemand misschien hoe ik de foto mooi kan vergroten?