[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 23:08

[FM] Fotomeeting Haagse Bos [P/M/H]

Mensen misschien geïnteresseerd? Niet op korte termijn, maar we zoeken wat leuke fotografen en ook wat modellen, we willen in ieder geval er een gezellige dag van maken :)

Jets

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 00:23

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 17:04

Ik heb bijna vakantie( examens zijn vrijdag voorbij) en zou dan graag door de weeks een fotomeeting organiseren ( in de kop van noord holland).

Zou hier interesse in zijn?

Locaties:
- dijk gat bos
- oude hof bergen
- hargen aan zee
-?

Zat in eerste instantie te denken aan mensen, dus vriendinnen, kinderen, koppels enz.

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 13:47

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 08:54

Iemand zin om zondag of maandag in de middag af te spreken voor een minimeeting?
Max een uur rijden vanaf Dordrecht.

maartje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 15:22

sunnybellami schreef:
Ik heb bijna vakantie( examens zijn vrijdag voorbij) en zou dan graag door de weeks een fotomeeting organiseren ( in de kop van noord holland).

Locaties:
- dijk gat bos
- oude hof bergen
- hargen aan zee
-?

Zat in eerste instantie te denken aan mensen, dus vriendinnen, kinderen, koppels enz.

Ik zou als fotograaf wel mee willen met een meeting met kinderen! Lijkt mij een leuke ervaring

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 10:19

Quote uit de openingspost

Moderatoropmerking:
Het valt ons op dat er de laatste tijd weer met regelmaat eigenaren zijn die hun paard/hond aanbieden om te laten fotograferen. Daar is dit topic niet voor bedoeld. Je mag reageren op fotografen die opzoek zijn naar modellen. Ben jezelf opzoek naar een fotograaf dan kun je gebruik maken van de Boktmarkt

Om deze reden zijn een aantal berichten verwijderd uit het topic.

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 03:51

Voor portfolio materiaal ben ik op zoek naar een PRE, fries, tinker of haflinger met uitstraling en veel behang die wat vrijheidsdressuur kan zoals stijgeren of knielen. Het zullen Portret en actiefotos worden aan een longeerlijn

De shoot zal plaatsvinden in Katwijk in het duin. Datum kunnen we overeen komen. Je krijgt er een aantal foto's voor terug!

Heb jij een paard wat aan de omschrijving voldoet? Reageer via https://m.facebook.com/fotograafstephanie/ met een foto van je paard

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 07:27

Ik heb een fries en een Andalusier die veel vrijheidsdressuur kunnen, maar Katwijk is me te ver weg. Ben in Augustus wel een paar dagen in Zeeland, dus mocht je interesse hebben zouden we daar op het strand kunnen shooten?

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:09

sunnybellami schreef:

Locaties:
- dijk gat bos
- oude hof bergen
- hargen aan zee
-?

Lijkt mij wel heel leuk!
Ik kan ook best vriendin(en) optrommelen :):)

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 12:52

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 22:20

Hoihoi! Het is al heel lang geleden dat ik dieren gefotografeerd heb, dus ik ben op zoek naar een plekje om binnenkort te meeten! Is er iemand opzoek naar een fotograaf stuur me dan even een berichtje, kijk ik dan of we iets kunnen regelen.
Voor mijn portfolio, zie mijn onderschrift! :)

xFace

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 22:31

borstnoot schreef:
Hoihoi! Het is al heel lang geleden dat ik dieren gefotografeerd heb, dus ik ben op zoek naar een plekje om binnenkort te meeten! Is er iemand opzoek naar een fotograaf stuur me dan even een berichtje, kijk ik dan of we iets kunnen regelen.

Waar woon je? Ik heb een misschien wel een leuk model in de aanbieding :) (Of twee)

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 22:43

xFace schreef:
borstnoot schreef:

Waar woon je? Ik heb een misschien wel een leuk model in de aanbieding :) (Of twee)

Limburg!
Als er meerdere modellen zijn wil ik best overwegen een stukje te rijden, maar voor eentje eigenlijk niet. :o

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:09

borstnoot schreef:

Waar woon je? Ik heb een misschien wel een leuk model in de aanbieding :) (Of twee)[/quote]

Limburg!
Als er meerdere modellen zijn wil ik best overwegen een stukje te rijden, maar voor eentje eigenlijk niet. :o[/quote]

Ik zou op zich wel een stukje willen rijden, ik woon in zuidholland vlakbij Rotterdam, en kan de hond van mijn tante meenemen.

Afbeelding

Hij kan los, luistert perfect, er moeten alleen geen konijnen/reeën zijn dan kan die niet los...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:19

borstnoot schreef:

Mijn merrie verhuist eind deze maand naar een stal vlakbij het panbos! (de bilt)
Misschien een leuk concept uitwerken? Ik heb nog zo'n indianentooi liggen die ik altijd al is heb willen gebruiken :D

Afbeelding

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:25

Anoniem schreef:
borstnoot schreef:

Mijn merrie verhuist eind deze maand naar een stal vlakbij het panbos! (de bilt)
Misschien een leuk concept uitwerken? Ik heb nog zo'n indianentooi liggen die ik altijd al is heb willen gebruiken :D

[ [url=m/belS6i.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben eigenlijk meer op zoek naar een meeting! (Zodat ik meerdere vliegen in een klap heb)
Wel echt een heel gaaf concept!
Ik ben zelf alleen ontzettend slecht in het oeganiseren van meetings (de beste fotografen willen hebben en de leukste modellen, maar evengoed iedereen willen pleasen die reageert)

Als er een meeting met bovenstaand thema wordt georganiseerd wil ik me er heel graag voor opgeven! :)

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:31

Er is 19 of 27 augustus op de ginkelse hei een sprookjesthema meeting. Nieuwe topic ga ik morgen maken, maar je mag je vast melden in het huidige topic als je dit leuk lijkt :)

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 11:09

borstnoot schreef:
Anoniem schreef:

[ [url=m/belS6i.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben eigenlijk meer op zoek naar een meeting! (Zodat ik meerdere vliegen in een klap heb)
Wel echt een heel gaaf concept!
Ik ben zelf alleen ontzettend slecht in het oeganiseren van meetings (de beste fotografen willen hebben en de leukste modellen, maar evengoed iedereen willen pleasen die reageert)

Als er een meeting met bovenstaand thema wordt georganiseerd wil ik me er heel graag voor opgeven! :)

Ik woon redelijk bij de bilt in de buurt. Zou eventueel ook wel kunnen, alleen dan zonder indianen thema haha, maar dan heb je wel een extra model :D helaas geen bijzondere kleur paard maar wel een met een mooie energieke uitstraling en redelijk lange manen (nu langer dan op deze foto)
Misschien als er nog 1 model en fotograaf bijvoorbeeld extra mee wilt dan hebben we een mini meeting

Afbeelding

xFace

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 12:06

Jammer, de Bilt is net te ver weg voor mij.
Zou de Ginkelse hei ook een optie zijn?
Of het Loenense bos/ gat van Hagen?

YoRien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 15:24

xFace schreef:
Jammer, de Bilt is net te ver weg voor mij.
Zou de Ginkelse hei ook een optie zijn?
Of het Loenense bos/ gat van Hagen?

Ginkelse Hei heb ik ook interesse, als model met paard.

Afbeelding

Ennasil92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:01

Ginkelseheide heb ik ook wel interesse met mijn paard en "veulen"
Afbeelding
Afbeelding

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 18:59

In de buurt van de Bilt zou ik eventueel wel interesse hebben als fotograaf, als ik natuurlijk kan qua datum en vervoer kan regelen.

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 21:53

Ginkels heide is ede toch? Is daar ook beetje zandvlakte gebied? zoals dit?

Afbeelding

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 22:31

In Ede is vooral heide, voor zover ik weet geen echt grote zandvlakte, maar wel zandpaden.