Mensen misschien geïnteresseerd? Niet op korte termijn, maar we zoeken wat leuke fotografen en ook wat modellen, we willen in ieder geval er een gezellige dag van maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sunnybellami schreef:Ik heb bijna vakantie( examens zijn vrijdag voorbij) en zou dan graag door de weeks een fotomeeting organiseren ( in de kop van noord holland).
Zou hier interesse in zijn?
Locaties:
- dijk gat bos
- oude hof bergen
- hargen aan zee
-?
Zat in eerste instantie te denken aan mensen, dus vriendinnen, kinderen, koppels enz.
sunnybellami schreef:Ik heb bijna vakantie( examens zijn vrijdag voorbij) en zou dan graag door de weeks een fotomeeting organiseren ( in de kop van noord holland).
Zou hier interesse in zijn?
Locaties:
- dijk gat bos
- oude hof bergen
- hargen aan zee
-?
Zat in eerste instantie te denken aan mensen, dus vriendinnen, kinderen, koppels enz.
borstnoot schreef:Hoihoi! Het is al heel lang geleden dat ik dieren gefotografeerd heb, dus ik ben op zoek naar een plekje om binnenkort te meeten! Is er iemand opzoek naar een fotograaf stuur me dan even een berichtje, kijk ik dan of we iets kunnen regelen.
Voor mijn portfolio, zie mijn onderschrift!
xFace schreef:borstnoot schreef:Hoihoi! Het is al heel lang geleden dat ik dieren gefotografeerd heb, dus ik ben op zoek naar een plekje om binnenkort te meeten! Is er iemand opzoek naar een fotograaf stuur me dan even een berichtje, kijk ik dan of we iets kunnen regelen.
Waar woon je? Ik heb een misschien wel een leuk model in de aanbieding(Of twee)
borstnoot schreef:Hoihoi! Het is al heel lang geleden dat ik dieren gefotografeerd heb, dus ik ben op zoek naar een plekje om binnenkort te meeten! Is er iemand opzoek naar een fotograaf stuur me dan even een berichtje, kijk ik dan of we iets kunnen regelen.
Anoniem schreef:borstnoot schreef:Hoihoi! Het is al heel lang geleden dat ik dieren gefotografeerd heb, dus ik ben op zoek naar een plekje om binnenkort te meeten! Is er iemand opzoek naar een fotograaf stuur me dan even een berichtje, kijk ik dan of we iets kunnen regelen.
Mijn merrie verhuist eind deze maand naar een stal vlakbij het panbos! (de bilt)
Misschien een leuk concept uitwerken? Ik heb nog zo'n indianentooi liggen die ik altijd al is heb willen gebruiken
[ [url=m/belS6i.jpg]Afbeelding[/url] ]
borstnoot schreef:Anoniem schreef:
Hoihoi! Het is al heel lang geleden dat ik dieren gefotografeerd heb, dus ik ben op zoek naar een plekje om binnenkort te meeten! Is er iemand opzoek naar een fotograaf stuur me dan even een berichtje, kijk ik dan of we iets kunnen regelen.
Mijn merrie verhuist eind deze maand naar een stal vlakbij het panbos! (de bilt)
Misschien een leuk concept uitwerken? Ik heb nog zo'n indianentooi liggen die ik altijd al is heb willen gebruiken
[ [url=m/belS6i.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben eigenlijk meer op zoek naar een meeting! (Zodat ik meerdere vliegen in een klap heb)
Wel echt een heel gaaf concept!
Ik ben zelf alleen ontzettend slecht in het oeganiseren van meetings (de beste fotografen willen hebben en de leukste modellen, maar evengoed iedereen willen pleasen die reageert)
Als er een meeting met bovenstaand thema wordt georganiseerd wil ik me er heel graag voor opgeven!