oh dat kan gebeuren natuurlijk ik bedoel ook.meer zoals Anouk en RusselNuwell. gok dat die ook druk zijn, maar toch.. weet niet of Sabine dat wil doen gezien ze organiseerde.
paddraigh
Geplaatst: 23-06-14 19:59
en we kregen nog via de mail van lotte geloof ik als het wat langer duurt geeft ook niet maar was wel eens nieuwschierig naar alle foto`s
Was het zeker, vind alleen jammer dat t nu zo stil is hier Ben eigk ook wel heel benieuwd naar de rest..
scrappiecoco
Geplaatst: 24-06-14 10:03
Dott schreef:
Was het zeker, vind alleen jammer dat t nu zo stil is hier Ben eigk ook wel heel benieuwd naar de rest..
Ik hou het ook steeds in de gaten Dott En ik ben ook heel benieuwd naar de rest.... Ik vrees er een beetje voor dat dat nog lang duren gaat want het is wel heeeeeel stil zeg
hahaha kan gebeuren. Tja ik gok dat de fotografen heel druk zijn en daar heb ik ook wel begrip voor, misschien zelfs wel wat vergeten door de drukte.. logisch. Vandaar dak vroeg of er een pb kon worden gestuurd maar ja ik ben geen organisator
Laux
Geplaatst: 24-06-14 11:35
Ik hou het topic ook nog steeds continu in de gaten.
Ook ik zou het erg fijn vinden om even te weten waar we aan toe zijn. Kan echt wel begrijpen als de fotograven het druk hebben, maar dan is het wel fijn als we daarvan op de hoogte zijn.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 26-06-14 22:57
Wegens de radiostilte spam ik gewoon nog even door (anders staat er alleen maar tekst, is zo'n saaie bladzijdevulling... )
Sorry mensjes dat ik zo weinig reageer. Maar ik heb een drukke periode. Ik zal proberen van het weekend alle fotograven waar we nog niks of nog niet alles hebben een berichtje te doen.
Ja precies! Ik dacht ook al, anders wil ik dat ook wel even doen.
Dott
Geplaatst: 30-06-14 12:20
Ik ben maar zo brutaal geweest om RusselNuwel een berichtje te sturen. Anouk (Noukz) sprak ik toevallig van de week nog en die is er nog mee bezig. Lotte heb ik verder geen mail ofzo van gehad maar zal ik ook nog wel ff berichtje doen via FB. missen we dan nog iemand?