Ik denk dat ik me toch maar afmeld voor deze meeting hoor, ik zie het niet zo zitten om met deze weersverwachtingen in een lente-look een ochtend buiten te zitten. Sorry jongens..
ladylay
Geplaatst: 05-04-14 22:06
Wat wil de rest? Ik moet namelijk een auto regelen en als het toch niet door gaat moet ik dat wel op tijd weten Ik moet namelijk ruim een uur in d auto zitten
@ Chantalla: Ik ga ook voor de onderste jurk, of anders het zwarte jurkje.
Ik neem een plu mee??? Mooie plu's vind ik ook een idee, kunnen we in het buitje eventueel nog wat regenfoto's maken. Model onder plu en fotograaf met cam onder plu dan wel handig. Na de regenfoto's moeten de camera's ook nog werken en de modellen weer met droog haar op de foto kunnen...
Nog even nieuwe schema uitprinten... Het gaat door?
Ok, als de fotograven wel gaan ga ik ook die kant op
Naaoommii
Geplaatst: 05-04-14 22:25
De meeting gaat gewoon door! Maar ik vind wel erg jammer van die afmelding omdat het te koud is. De tempratuur is gewoon zo als vandaag ongeveer, vind het wel erg jammer.
Vind het persoonlijk ook geen goede reden. Dat is 1 van de minpuntjes van model staan, accepteren of niet opgeven. Dit is ook niet werkbaar voor de organisatie
Naaoommii
Geplaatst: 05-04-14 22:31
Ik ben nu niet thuis dus kan het schema niet aan passen. Ik zal hem morgen vroeg aanpassen
Chantalla
Geplaatst: 05-04-14 22:34
Naaoommii schreef:
Ik ben nu niet thuis dus kan het schema niet aan passen. Ik zal hem morgen vroeg aanpassen
De groepen van fotografen kloppen ook nog niet helemaal
Tja, koud of niet, dat maakt niet uit toch? Straks heb je heel veel mooie foto's van jezelf? Enne, Doutzen Kroes staat vast vaak in bikini midden in de winter en die klaagt ook niet :p
Maar goed, het gaat dus door, heb net het schema uitgeprint, zie wel wat het nieuwe wordt. Vervelend voor je Naomi dat je steeds dingen moet aanpassen!
Ilse en ik melden ons af. Ten eerste omdat we het weer niet vertrouwen en ten tweede is mijn stuitje al enkele weken erg pijnlijk en durf het niet aan..
Sorry dames dat ik niet optijd reageerde maar nu er gewoon weer 2 fotografen zich afmelden blijft er dus gewoon maar 1 over en dat is dagmar. Want van krijtje hoor ik niks dus die zou wss toch al afvallen.
En met 1 fotograaf kunnen we dus geen meeting hebben. Ik kan ook invallen als fotograaf maar met 2 berijk je ook niet veel. Ik baal hier dus gewoon ontzettend van dit is al de 2e x dan. Want zo kan ik de meeting niet door laten gaan.
Ik las het dus hier bij af. Ik geef de meeting nog 1 kans. Ik zal hierbij een apart topic openen en dus ook opzoek naar nieuwe fotografen de modellen die ook de volgende x willen proberen om tw meeten kunnen dat hier nog melden die zal ik sowieso mee nemen in het andere topic. En dan komen er denk ik nog wat andere mensen daar kunnen de fotografen weer op stemmen. Ik wil de meeting dan in Juli doen, de datum zal ik zelf vast stellen.
Mocht wr dan weer niks van worden hou ik er mee op. Want baal hier dus gewoon weer van dat op het laatste moment weer mensen afmelden. Sommige kunnen er niks aan doen want sommige dingen gaan voor. Maar afmelden voor het weer of te koud nee dat vind ik zelf niet echt geweldig kunnen... maar ieder zn eigen.
Spijt me zeer voor de mensen die graah wilde dat de meeting door ging maar met 2 fotografen gaan we het niet redden sorry
ladylay
Geplaatst: 06-04-14 06:43
Het is niet anders, vind dit ook enorm l u l l I g voor de organisatie . Hoe dan ook ik ga volgende keer gewoon weer mee
Ja, erg jammer dat afmelden op het laatste moment. Vooral als de reden niet gegrond is. Gebeurde op een vorige meeting waar ik aan meedeed ook al en op de meeting zelf bleken er nóg minder mensen gewoon niet te komen... In juli gaat het me niet lukken om dan nog mee te doen, ik heb het nu al best druk en in juli heb ik een bruiloft...