Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
valiantS schreef:Marit schreef:Hallejezus €500,- wat een bedrag
Het is wel een unieke locatie hoor geen mini-tuinje![]()
[ Afbeelding ]
Maar 500 euro voor een dagdeel vind ik wat erg overdreven !![]()
Zeker in verhouding met 2 jaar geleden , de vorige beheerders verhuurde het echt uit liefde voor de tuin en ruïne
kosten werden puur voor onderhoud gebruikt. De nieuwe beheerders zijn dus duidelijk echt alleen uit op winst....
Rhyddid schreef:Meiden, ik heb meteen eventjes de eigenaar van de Ruïne in Heenvliet gebeld.
In Mei hebben ze daar een beeldentuin en ze zijn al druk bezig met de voorbereidingen... dus mei gaat niet lukken.
Ik zat zelf te denken aan juni/juli. Voor 14 personen (8 modellen, 8 fotografen) moeten we 200 euro betalen om daar een dagdeel te mogen fotografen.
Per persoon kom je dan uit op 14,28 euro... maar laten we dit afronden naar 15 euro.
Lijkt dit jullie wat??
Ik dacht ik bel eventjes, weten we meteen meer, we zitten nergens aan vast hoor
Rhyddid schreef:Meiden, ik heb meteen eventjes de eigenaar van de Ruïne in Heenvliet gebeld.
In Mei hebben ze daar een beeldentuin en ze zijn al druk bezig met de voorbereidingen... dus mei gaat niet lukken.
Ik zat zelf te denken aan juni/juli. Voor 14 personen (8 modellen, 8 fotografen) moeten we 200 euro betalen om daar een dagdeel te mogen fotografen.
Per persoon kom je dan uit op 14,28 euro... maar laten we dit afronden naar 15 euro.
Lijkt dit jullie wat??
Rhyddid schreef:Ik vind het bedrag ook wel oke!
Er kunnen er ook een paar iets bakken (cupcake's, brownies of zo) en een paar pakken drinken van euroshopper mee! En dan is het hartstikke leuk hoorHet is echt een SCHITTERENDE locatie!! Echt de moeite waard!
babli schreef:Rhyddid schreef:Ik vind het bedrag ook wel oke!
Er kunnen er ook een paar iets bakken (cupcake's, brownies of zo) en een paar pakken drinken van euroshopper mee! En dan is het hartstikke leuk hoorHet is echt een SCHITTERENDE locatie!! Echt de moeite waard!
Ja erg leuk! Met dezelfde groep dan? Als je 8fotografen en 8modellen doet kom je overigens uit op 16 niet op 14
Lijkt dit jullie wat??
Erna_ schreef:Rhyddid schreef:Meiden, ik heb meteen eventjes de eigenaar van de Ruïne in Heenvliet gebeld.
Lijkt dit jullie wat??
Schrijf mij maar in
Rhyddid schreef:Oeps, link klopte inderdaad niet!!
Het zijn er meer dan 5 hoorhihi
DIT IS DE JUISTE LINK MET ALLE VINTAGE FOTO'S VAN FREEDOM FOTOGRAFIE
Tijdens de beeldentuin kunnen en mogen wij niet fotograferen, omdat het terrein dan open is voor bezoekers.
Wij hebben in juni/juli het gehele perceel tot onze beschikking incl. ruine en grote vijver en nog veel meer!