Zo, de eerste foto's (Rafic) staan op mijn facebook pagina https://www.facebook.com/BrechtjeFotografie
Wie had die fotoos gemaakt dat ik andy zn been vasthield naar voren, ik op mijn knieeen zat en hem een kus gaf !! (A)!! Deze wil ik graag zien! xx
Ik heb bij mij de mooiste er al op staan zie je je paard? stuur mij dan even een berichtje met je email adres dan stuur ik ze door! Xx- zie link in mijn onderschrift -
Eerst maar f5 drukken of ik kwam er niet tussen, druk. En nu al paar uur stil wauw Ik ga zo weer verder met foto's van Furrie. Zag alleen dat de foto's van Andy wel een beetje tegenvielen op de laptop.. *baalt*
Zal ik dan maar nog een fototje plaatsen? Ook die van Falco zijn af en zijn te vinden op mijn fb pagina
Meteen maar heel de familie de foto's laten zien en ze vinden ze allemaal super mooi, ook die van de andere paarden Baal dat ik timmie niet in het echt heb gezien want wat een schatje zeg
Leuk al die reacties over Timmie er staan hele ''charmante'' foto's van Timmie op mijn persoonlijke Facebook pagina, waar je je stuk om gaat lachen.