Ik heb mijn jurkjes ingepakt, ik ga ook m'n bedje in. Tot morgen!
Floepie86
Geplaatst: 20-02-13 23:05
Ik ooook! Onderweg naar huis nu, dan nog even de hond het park rondslingeren voor een plas en poepje. Daarna gauw slapen! Kwart over 5 opstaan
Moest m'n rooie met witte stippies jurkje nog mee?
Zullen jullie wel lief zijn? Kom helemaal in m'n uppie en ken niemand :p reptielenman heeft t af laten weten ivm 'verbod' van de reptielen. Maar dat geeft niet. Ik heb er zin an!
Iemand die toevallig op Utrecht in de trein stapt? Moet daar namelijk overstappen.
Indien gewenst staat overigens het aanbod om bij mij op school te parkeren nogsteeds. Hoewel de parkeergarage niet zo duur was geloof ik? Nouja, als iemand toch gratis en dichtbij wil staan, laat het maar horen.
sMieke
Geplaatst: 20-02-13 23:18
Wat lief puresylk!
Floepie86
Geplaatst: 20-02-13 23:26
Nu kom ik niet meer hoor!!!
Lekker lange treinreis, goed om eens nieuwe liedjes te leren voor t concert van the Killers 11 maart!!
Bagheera_206
Geplaatst: 20-02-13 23:34
hazira schreef:
Nu kom ik niet meer hoor!!!
Lekker lange treinreis, goed om eens nieuwe liedjes te leren voor t concert van the Killers 11 maart!!
Ik probeerde je vanavond nog te bellen Wendy, maar kreeg je helaas niet te pakken en het is nu erg laat om nogmaals te bellen denk ik . Vind het ook zo wat om iemand wakker te bellen hihi. Zoals eerder aangegeven kan ik niet om half 9 aanwezig zijn (maar tussen half 10 en 10 uur), en weet nu niet of dat een groot probleem is? Hoe denkt iedereen daarover? Ik weet sowieso de locatie niet zeker (moet nog bijlezen), tegenover Avans in Den Bosch? (Edit: adres gevonden paar pagina's terug )
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-02-13 23:51, in het totaal 1 keer bewerkt