Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tamara1991 schreef:Ik weet alleen niet helemaal zeker wat ik van die stiekeme favoriet van jou moet vinden, Marylon![]()
Nouja we waren ook druk in gesprek wat nu de bedoeling was, Bink wilde liever het hele bos door crossen dan stil staan voor de foto denk ik
heleenxx schreef:Je hebt mooie foto's gemaakt, Iris! Prachtig!
En je bent er snel mee ook, zaterdag zei je dat het nog wel 3 weken kon gaan duren
Evita_3 schreef:Nou dames, de foto's staan nu ook op het forum. Nu nog gaan uitzoeken welke foto's ik in mijn portfolio ga zetten, dat gaat ook nog moeilijk worden, haha. Iedereen nog veel koninginnedag plezier toegewenst
Fantabulouss schreef:Evita_3 schreef:Nou dames, de foto's staan nu ook op het forum. Nu nog gaan uitzoeken welke foto's ik in mijn portfolio ga zetten, dat gaat ook nog moeilijk worden, haha. Iedereen nog veel koninginnedag plezier toegewenst
Mooie foto's heb je gemaakt!Het is handig om in de titel van je topic ook je boktnaam/fotografienaam te zetten zodat iedereen gelijk kan zien van welke fotograaf welk topic is
...nu heb je alleen de naam van het paard gedaan...
Evita_3 schreef:Fantabulouss schreef:
Mooie foto's heb je gemaakt!Het is handig om in de titel van je topic ook je boktnaam/fotografienaam te zetten zodat iedereen gelijk kan zien van welke fotograaf welk topic is
...nu heb je alleen de naam van het paard gedaan...
Oh, oeps. Kan ik dat nu nog veranderen?
Tamara1991 schreef:Heel mooi!! Van alle paarden heel gave foto's.
Ben zelf al helemaal verliefd op die eerste en laatste standfoto's van Binkie![]()
Zag bij een paar foto's van Piropo dat je het klipje van het touw niet weggewerkt hebt. Weet niet of je dat zelf opgevallen was?
Evita_3 schreef:Tamara1991 schreef:Heel mooi!! Van alle paarden heel gave foto's.
Ben zelf al helemaal verliefd op die eerste en laatste standfoto's van Binkie![]()
Zag bij een paar foto's van Piropo dat je het klipje van het touw niet weggewerkt hebt. Weet niet of je dat zelf opgevallen was?
Dat zijn inderdaad leuke foto's van je sprookjesponyGoed dat je het zegt over die clipjes + touw. Had de verkeerde ge-upload. Nu klopt alles als het goed is.