heb nog maar 2 fotó's bewerkt.. morgen weer een dag, mijn pc werkt totaal niet mee en ik ben aan het sparen voor een laptop.. deze zijn ook niet bepaald goedkoop.
Whah echt prachtige fotos meiden! Baal nu nog meer dat ik niet mee kon! (maar was wel goed, want heb een abbo op de wc ) Nou ja, dan een andere keer maar mee!
Zo, ook ik ben flink verbrand. Hoe gaat het met alle armen en nekken?
Even een vraagje, zijn er afspraken en zo ja, wat zijn de afspraken wat betreft de hoeveelheid foto's er aan de deelnemers gegeven worden? Of is dit gewoon voor elke fotograaf zoals diegene het zelf wil?
Inderdaad 10 pp. Hoe willen jullie het doen met eventueel nabestellen? Een vaste prijs afspreken of heeft iedereen daar zijn eigen prijzenlijst voor?
magda_90
Geplaatst: 03-06-13 11:00
Normaal gesproken je eigen tarief.
De digitale foto's niet groter dan 800 pixels lange zijde en je logo klein in de hoek. Er mogen geen gratis afdrukken gegeven worden. Dit alles om alle fotograven een gelijke kans te geven.
RianneH
Geplaatst: 03-06-13 11:02
Oke, ik moet dus flink gaan snoeien... dat vind ik altijd zo moeilijk
Ik heb nog geen tarief voor nabestellen, maar lijkt mij verstandig als de fotografen hun eigen tarief aanhouden. Gezien je toch ook een verschil in kwaliteit hebt, waar miz natuurlijk wel iets meer voor betaald mag worden als voor mijn foto's met geleende prehistorische lens
Volgens mij mag je ook best meer plaatsen Rianne, maar minimaal 10 per paard. Ik hoop dat ik daar op kom, merk dat ik stiekem steeds kritischer begin te worden.
Oh man ik ben ik nu al bekaf en moet straks dus nog werken. Als dat maar goed komt....
Owh, de minimaal kom ik wel aan, gelukkig maar. Alleen merk wel dat ik tijdens het shooten aan de lens begon te wennen, miste mijn eigen toch wel En kritisch is goed! Laat het ook eens een paar dagen liggen en kijk er dan opnieuw naar, dat werkt voor mij altijd heel goed.