Maar ik ben ook voor een tweede meeting! Misschien inderdaad wel leuk in september inderdaad! Dan is de heide ook mooi paars!
Dan wil ik me ook graag eens een keer als model opgeven Lijkt me leuk om het allemaal eens van de andere kant te bekijken! En als ik niet wordt uitgekozen wil ik gewoon als fotograaf mee
Zo ik heb eindelijk weer wat foto's op de site kunnen zetten. Mijn bewerkingsprogramma werkte niet mee. Een betaalde variant nog wel. De kwaliteit vloog achteruit. Ik heb Renske en Willeke er net opgezet. Ga morgen weer veder.
De foto's van Toon 2 staan inmiddels ook op de site...
Ik vroeg me af hoe het gaat met de foto's van Sanne en Zoey Wij willen wel bijna een keuze gaan maken welke foto's en bij wie we bestellen. En voor al die supersnelle fotografen is dat natuurlijk ook wel fijn, want die wachten al best even
Dat snap ik. Maar dat wist je al ver van te voren dat je examens had en dat je dan minder tijd zou hebben voor foto's. Met een beetje pech heb je dalijk je examens gemaakt, heb je een herkansing en dan hebben wij je foto's pas 2 tot 3 maanden na de shoot. Dat vind ik heel jammer, ook omdat ik zo andere fotografen laat wachten, want die willen natuurlijk hun mooie foto's ook verkopen Ik hoop dat je het van onze kant ook begrijp.