Verder ga ik mee met de reacties hier boven

Ik zal nog even op die foto van spook me copy zetten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maybritt90 schreef:Meetingen zijn niet alleen voor fotografen, maar ook voor modellen.
Als je betaald voor de shoot krijg je meestal sowieso een aantal zonder logo, nu hebben we niets zonder logo en betekend dat we rond de 15-20€ per foto die wij graag zonder logo willen moeten betalen, dan ben je nog meer kwijt, dan dat je zou betalen voor de shoot aangezien je er dan een paar bij krijgt
Marit schreef:Tijdens een betaalde fotoshoot krijg je over het algemeen géén foto's zonder logo. Verwar jij ze niet met afdrukjes?
Bij een gewone shoot (neem gemiddeld even €50,-) betaal je een bedrag waar je meestal zo'n 20 foto's in klein formaat met logo voor krijgt. Eventueel met een afdrukje erbij. Je hebt nu 100 foto's. Dat is dus waar je eigenlijk ook 5 x €50,- voor zou kunnen betalen.
Meetings zijn niet bedoeld als 'gratis foto's voor modellen die geen shoot willen betalen'.
Merel_Brit schreef:tadaa!!!
[ITP] Evy @ fotomeeting Meijendel.
Ik kreeg de foto`s van MHilarius en Chernique er echt niet op. Sorry! En ook jullie hadden foto`s die ik er graag bij had willen zetten. Misschien kan ik ze nog uploaden via mijnalbum en kan ik ze er later nog plaatsen. Ik heb ook de websites van de fotografen indien mogelijk vermeld. Is dat goed?
smurffie schreef:Ik nog niet, joy staat momenteel slecht.. ze heeft een stuk kalk door haar diepe buigpees.
Dat is alleen met een operatie te verwijderen, als het dan teminste te verwijderen is.
Als de rust weer een beetje terug is ga ik foto's bestellen als ik daar tijd voor heb.
smurffie schreef:Ik nog niet, joy staat momenteel slecht.. ze heeft een stuk kalk door haar diepe buigpees.
Dat is alleen met een operatie te verwijderen, als het dan teminste te verwijderen is.
Als de rust weer een beetje terug is ga ik foto's bestellen als ik daar tijd voor heb.