Haha Jill, wat een vreemde foto van Goldy! Heb echt 2 minuten naar gestaard echt zo van -huh- Verder weer mooie foto's! En Suzan we gaan zeker weer ff meeten in Wageningen, kan ook niet anders we zijn buren! Zo, ik duik weer in de boeken
Al mijn foto's staan erop Ik hoop dat de eigenaren er blij mee zijn Ik heb in ieder geval genoeg portfolio materiaal kunnen schieten en ik hoop de andere fotografen ook.
Mocht iemand iets na willen bestellen, dan hoor ik het graag. Ik kan eventueel ook alle gemaakte foto's van jouw paard op een apart gedeelte van mijn website zetten; dan kun je zelf kijken welke foto's je het mooiste vind en welke je eventueel na bestelt.
Sorry de rest van de foto's gaat even duren mijn laptop is ineens kapot gegaan, gisteren te horen gekregen dat er niks is met de harde schijf dus ben al lang blij dat ik de foto's in ieder geval nog heb. Op de laptop waar ik nu tijdelijk op zit kan ik geen foto's op bewerken. De laptop moet zo eerst naar de fabriek terug dus kan zomaar 2 weken duren.. Ik baal er zelf ook erg van want wilde deze week alle foto's af gaan maken.
Ik had wel begrepen dat jij op vakantie was. Ik ben gewoon nieuwsgierig naar de andere foto's . Heb trouwens eindelijk de foto's uitgezocht. Deze week krijg je de bestelling van Anke en Dopey
Jongens ik heb mn laptop vandaag (ja kon niet eerder) terug gebracht naar de winkel waar ik hem gekocht heb, hij wordt vandaag nog naar de fabriek gestuurd en dan kan het zo'n 3/4 weken duren.. tot die tijd kan ik dus niet mee verder.