De foto's die jullie hebben geselecteerd, zijn dat de enige foto's die mooi gelukt zijn? Want ik vind het een beetje jammer dat ik niet echt een leuke spontane foto heb van mij en Lente samen...Ik sta op elke foto zo dom ( ben ook totaal niet fotogeniek) Maar ik weet dat ik ook foto's had waar ik haar een kus gaf enzo weet alleen niet bij wie dat was
Ik heb hele mooie portretfoto's waar ik heel blij mee ben maar wil ook graag een leuke spontane foto van ons samen, maar als de andere foto's niet mooi zijn tjah so be it
Die kus foto is ook wel erg leuk En mijn vriendin die mee was zei tegen mij dat er een hele mooie foto was gemaakt van dat Lente en ik elkaar aankijken? weet niet wie die heeft gemaakt, maar daar ben ik wel benieuwd naar, en naar foto's van lente en ik bij die bloemetjes.
Voel me echt een zeikert Maar weet gewoon echt nie welke foto's ik moet kiezen, rijfoto's vind ik wel leuk maar niet om op te hangen ( of ze moeten heel spectaculair zijn) maar rijden gaat nog niet zo soepel dus dat zijn ze niet
En foto's alleen van Lente heb ik wel heel veel mooie gelukkig Alleen zie nog niet echt een foto van mij en lente waarvan ik denk Yes dat is hem die ga ik ophangen
Ja eentje van Lynndenise, die vind ik heel erg mooi maar ben toch benieuwd of er iemand nog meer heeft Wat een zeikwijf he
NESCAFE
Geplaatst: 17-08-12 06:31
Sorry Sammy, ik heb er wel een waar je naar Lente kijkt maar daar kijken jullie allebei niet leuk.
_SantOs_
Geplaatst: 20-08-12 21:24
Lieve fotografen, hebben jullie allemaal jullie foto's geplaatst? Want dan kunnen we hier thuis gaan bekvechten welke foto er op canvas word gedrukt voor in de tuin.