Kimberley, ja paardjes gaan super! Zomervachtjes komen al steeds meer in zicht en Misty is bijna al het haar al kwijt, dus ze is een stuk knapper nu. Hoe voel je je vandaag? Kan je nou helemaal niks doen?
Hihi PrinCes straks in haar eentje op de 31ste op het strand. 'HALLOOOO?'?
Ik neem zo ie zo wel een handdoek mee. Wil best in t water liggen aan het eind. Neem gewoon droge kleding mee
SimoneDV
Geplaatst: 13-05-12 23:06
ja ik neem ook wel een handdoek mee enzo, maar t ligt ook wel een beetje aan het weer Maar zijn er van die stenen dan daar?
__PrinCes
Geplaatst: 13-05-12 23:11
Hoe zit het trouwens met ondergoed hahaha. Huidskleur maar? Of gewoon wit? String/boxer/hipster/bikini?
SimoneDV
Geplaatst: 13-05-12 23:17
ligt denk ik ook een beetje aan de outfit? tenminste bij mij wel, sommige dingen moet ik mn strapless bh aan en die is zwart maar bij andere dingen moet wit vrees ik of naja t ligt er aan welke dingen ik ook mee neem dan
Wie zegt dat je ondergoed aan moet..... nee geintje tis al laat ik moet naar bed Als je een string aan hebt zit je altijd wel goed als je strapess shirtjes of jurkjes aan trekt trek dan 2 uur van t voren helemaal geen BH aan. Dan heb je geen bandjes in je schouders staan
SimoneDV
Geplaatst: 13-05-12 23:22
of misschien zou k dan een huidskleurige of witte strapless bh moeten kopen dat die dan misschien gewoon overal onder kan ofzo.
__PrinCes
Geplaatst: 13-05-12 23:23
Hahahahaha, geen ondergoed... Weer eens wat anders.
Ik had dus een huidskleurige bh.. Maar die is tijdens een dansvoorstelling door midden gegaan. Gewoon echt door midden aan de achterkant. Gelukkig stond ik nog niet op het podium.
ik ben gewoon beter hoor de 28e ! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr dan neem ik wel een stoel mee en dan gaat oma wel zittent fotograferen ! hahahaha
Maar daar waar we heen gaan zijn niet van die rotsen maby als iemand vlak by katwijk woont en zin heeft om even te gaan kijken of er nog ergens wel zo iets is ??