Ik zal morgen even een overzicht maken van wat we hebben. Dan kun je altijd nog op de reservelijst. Maar heb m'n laptop niet bij de hand nu.
Citaat:Datum:Zaterdag 7 decemberFotografen:NatassJaErna_Mowgli7Meijer1990Modellen:MadelonSunny ?Quera, rechtse op de foto_CaitlinnnBabliAngel_HorselovercSerentaVolgens mij klopt de lijst zo toch?Mocht ik iemand vergeten zijn, dan hoor ik het wel De datum wordt waarschijnlijk 1 of 15 februari
heb hem ook ingevuld:) ga ik trouwens definitief mee als model of sta ik nog reserve? aan je lijstje te zien?
Ik denk dat we weer met 2 groepen gaan werken.Even overleggen met de rest. Dan zou ik 2 groepen van 3 maken en dan nog 1 fotograaf erbij?Wat denkt de rest er van?Of gewoon het originele idee met maar 1 groep?
quera schreef:Ik heb even wat aangepast qua data.Wanneer horen we het definitief?De datum wordt 15 februari! Caitlin zou die dag als het goed is gewoon vrij vragen. Dus dan kan er 1 iemand niet jammer genoeg.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is juist voor diegene die er toen niet bijwaren.Ik zal morgen naar wat alternatieven kijken. Laptop is nu uit.
Helaas kan er denk ik altijd iemand wel niet dat is altijd jammer Gewoon de datum kiezen met de meeste vinkjes
_Caitlinnn schreef:Helaas kan er denk ik altijd iemand wel niet dat is altijd jammer Gewoon de datum kiezen met de meeste vinkjes De meeste vinkjes is 18 januari
Januari wordt voor mij sowieso te kort dag.Maar als er nog iemand is die het wil overnemen en het in januari wil doen, ga je gang hoor!