Sorry voor het last-minute, maar de site is af! Heel pak van m'n schouders! Ik hoop dat alles duidelijk is.. Er moeten nog een paar updates gemaakt worden. Ik sta open voor vragen en opmerkingen!
Timo
Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-13 16:26
De mensen die mijn nummer willen, stuur even een PB!
Edit: Zeg ook even of je in de ochtend-, middaggroep zit of fotograaf bent!
Nou het weer ziet er goed uit! Hoop alleen wel dat de zon morgen minder fel is. Vandaag naar NK IJslanders geweest maar de zon scheen zo fel dat m'n foto's gewoon of onderbelicht waren of overbelicht
.. Zou je die van jou ook mee willen nemen? Dan kunnen we altijd kijken wat we ermee doen? Heb de mijne nog nooit gebruikt dus geen idee of ie erg handig is xD
Ik heb de nummers van degene die hun nummer door hebben gestuurd. Als je mij wil bellen gaat dat niet direct via mij maar iemand anders telefoon, aangezien die van mij kapot is.. Voor de fotografen en ochtengroep krijgen jullie het nummer van Cindy en de middaggroep krijgt het nummer van Robin!
Ik zal zo even kijken wie zijn nummer door heeft gegeven en hier een lijstje maken met degene die nog niks hebben laten weten!
MustangII
Geplaatst: 13-07-13 19:09
Als het goed is heb je mijn nr...of is die mee het ravijn in gegaan tijdens je vakantie ik stuur je wel ff een appie
Timo
Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-13 19:20
MustangII schreef:
Als het goed is heb je mijn nr...of is die mee het ravijn in gegaan tijdens je vakantie ik stuur je wel ff een appie
Dat heeft niet heel veel nut aangezien ik geen telefoon heb..
MustangII
Geplaatst: 13-07-13 19:32
afkicken voor je...haha je krijgt een pb dan maar
Timo
Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-13 19:37
MustangII schreef:
afkicken voor je...haha je krijgt een pb dan maar
Inderdaad.. Een ware nachtmerrie. Gauw me nieuwe speeltje halen!
We hebben er op het laatste moment nog een fotograaf bij gekregen! CubaLibre had zich eigenlijk afgemeld omdat ze naar haar oma moest, maar dat is door omstandigheden niet gegaan. Nu zit ze in het groepje met Ylvy en haar vriend. Ik hoop dat niemand daar bezwaar tegen had.. Ik vond het nogal banketstaaf om nee te zeggen.. Zo'n groot verschil zit er niet in 10 of 11 fotografen!