Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Robijntjah schreef:Nee dat begrijp ik, maar jij houdt ons inderdaad op de hoogte. Er zijn er ook een aantal van wie we niets vernemen
En vaak kost zo'n meeting echt heel veel tijd. Ik ben eigenlijk toch wel een avond bezig met alle foto's sorteren, slechtste foto's eruit halen en een selectie maken welke foto's ik ga bewerken. En dan nog wel zo'n 1 a 2 uur per paard voor het bewerken van de foto's.
Ik hoop dat jullie snel meer foto's krijgen (of in ieder geval een reactie van de mensen die nog niks hebben laten weten).
Ben niet meer zo van de websites, slechte ervaringen mee gehad dus doe ik niet meer aan.

van Bandit
!! Gaahaaf
. Omdat het al 1 mnd geleden is,raakt de "flow" van die dag ook verder weg bij mij. Zou het liefst een topic willen openen maar als het zo lang duurt, ept die zin ook weg bij mij. Sorry
Robijntjah schreef:Nee dat begrijp ik, maar jij houdt ons inderdaad op de hoogte. Er zijn er ook een aantal van wie we niets vernemen
Evelienepien schreef:Om nog even wat mosterd na de maaltijd te gooien![]()
Heb alleen van Lieke foto's gekregen, Susan had een berichtje gestuurd en verder op de enkele beginplaats fot's na, heb ik van niemand iets. Maar troost me dat ik niet de enige ben
![]()
Snap het wel (van druk etc) alleen vind het wel jammer;ook de modellen hebben er tijd in gestoken en dan hoor je /krijg je niets. Omdat het al 1 mnd geleden is,raakt de "flow" van die dag ook verder weg bij mij. Zou het liefst een topic willen openen maar als het zo lang duurt, ept die zin ook weg bij mij. Sorry
![]()
Het is bij mij een wisselwerking
wat dan natuurlijk wel zo fijn is!