Speciale paarden Fotomeeting - Lommelse Sahara

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MadelonSunny

Re: Speciale paarden Fotomeeting - Lommelse Sahara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 23:17

Ik heb volgende week vrijdag pas laatste her :P

Caoilfhinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 17:00

Wie was degene die een foto had gemaakt van mijn vader samen met mij en Akin? Zou degene die deze heeft gemaakt deze willen toevoegen aan de foto's? :)

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 09:56

ik heb ontvangen van: susan, femke en lieke tot nog toe en dan wat er hier in het topic is gezet.
ben zo benieuwd naar de rest :D

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 10:00

Iedereen die nog geen fotos van mij heeft gehad heb ik een berichtje gestuurd..

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 10:04

Ik moet momenteel even rustig aan doen, niet helemaal fit, en ga nog een keer naar de dokter voor bloedprikken. Heb ook even een vakantie ingelast voor mezelf, deze aankomende week nog even druk met fotoreportages en dan even 2 weken niks(natuurlijk wel foto's bewerken!). Even hard aan toe..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 10:05

Ja, ik wou net (zonder te oordelen hoor) vragen wat de reden was dat het voor sommigen zo lang duurt? Want dit ben ik eigenlijk niet gewend van de foto meetings en van sommige fotografen hebben we al een tijdje niets vernomen. Ik zou het jammer vinden als die niet tevreden blijken te zijn of wat dan ook en daar graag een oplossing voor vinden!

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 10:06

is goed hoor meis beterschap
en had je mijn pb ontvangen?

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 10:12

Dankje! Ja! Gister ook erg druk dagje gehad. Maar ik zal vandaag wat terug sturen! :)

Normaal ben ik ook van het snel zijn, maar niet fit zijn en veel fotoreportages is geen goede combi! Dus wil toch wel snel weer helemaal fit zijn. Zodat ik iedereen blij kan gaan maken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 10:13

Nee dat begrijp ik, maar jij houdt ons inderdaad op de hoogte. Er zijn er ook een aantal van wie we niets vernemen :o

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 10:22

begrijpelijk hoor :D
en er kan altijd iets tussenkomen idd :D
wie waren ook al weer alle fotografen hier dan weet ik straks beetje hoe en wat haha

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 11:10

Ik ben inmiddels begonnen aan de foto`s van Lommel :)
Heb de shoots die ik ervoor had inmiddels afgewerkt!
Dus vandaag en morgen nog even tijd voor deze meeting :)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 11:50

Robijntjah schreef:
Nee dat begrijp ik, maar jij houdt ons inderdaad op de hoogte. Er zijn er ook een aantal van wie we niets vernemen :o

Klopt, dat vind ik ook wel een beetje vreemd. Maar ik denk dat het voor veel fotografen nu topdrukte is met het mooie weer. Er zitten nu nog niet te veel dazen en vliegen, prachtig weer voor fotoreportages, net voor de vakantie dus veel mensen druk met school en dergelijke. :) En vaak kost zo'n meeting echt heel veel tijd. Ik ben eigenlijk toch wel een avond bezig met alle foto's sorteren, slechtste foto's eruit halen en een selectie maken welke foto's ik ga bewerken. En dan nog wel zo'n 1 a 2 uur per paard voor het bewerken van de foto's. :)

Maar goed, dat weet iedereen natuurlijk van te voren. :) Ik hoop dat jullie snel meer foto's krijgen (of in ieder geval een reactie van de mensen die nog niks hebben laten weten).

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 12:39

Present heb ik klaar nu! Fabiënne kun je even je e-mail adres appen of pb-en?
Dan kan ik de foto`s doormailen :) Ben niet meer zo van de websites, slechte ervaringen mee gehad dus doe ik niet meer aan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 13:01

Dat snap ik Susan en dat is ook heel logisch :)
Vandaar ook dat ik gewoon benieuwd ben want we horen gewoon weinig over de eventuele redenen!

Ik ben echt een heel begripvol persoon en er zit bij mij nooit haast achter maar vroeg het me gewoon af!

JPTinkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 15:20

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 19:51

Mooie foto's (eindelijk) O:)
En ja, de snorkel *-:) van Bandit :wow: !! Gaahaaf +:)+
Kei leuk :j

Om nog even wat mosterd na de maaltijd te gooien :o
Heb alleen van Lieke foto's gekregen +:)+ , Susan had een berichtje gestuurd en verder op de enkele beginplaats fot's na, heb ik van niemand iets. Maar troost me dat ik niet de enige ben ;(

Snap het wel (van druk etc) alleen vind het wel jammer;ook de modellen hebben er tijd in gestoken en dan hoor je /krijg je niets :n . Omdat het al 1 mnd geleden is,raakt de "flow" van die dag ook verder weg bij mij. Zou het liefst een topic willen openen maar als het zo lang duurt, ept die zin ook weg bij mij. Sorry Y;(
Het is bij mij een wisselwerking :(:)

Dus ga nu terug in mijn meelees-mol- wacht geduldig af- module en zie wel wanneer ik wat krijg :D

Maar er zijn iig al mooie gave foto's voorbij gekomen _/-\o_ +:)+

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 20:54

Momenteel wordt er hier gewerkt aan de foto's, maar dat was al wel duidelijk dacht ik. :j
Verder is het hier ook heel druk geweest, 't afwerken van de foto's moet hier ook allemaal in de avonden/weekends gebeuren en dan zijn er ook nog andere zaken waar ik niet buiten kan. Komende week heb ik igg enkele dagen 'verlof' dus dan zal het allemaal wat sneller vooruit gaan. +:)+

JPTinkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 21:03

hele mooie foto's van present ook , die ogen wauw

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 21:24

Robijntjah schreef:

Ik weet niet of je op mij doelt.
Maar ik heb het echt ontzettend druk. Niet een beetje maar echt druk. Dat ik niet eens meer tijd heb om Niki fatsoenlijk te rijden en mijn eigen dingetjes te doen. Oke ik weet dat ik het mezelf heb aangedaan. Maar ik kan helaas niet meer uren in een dag plaatsen..
Verder heb ik ook nog heel veel werk hier liggen (betaalde dingen) die vanzelfsprekend voor gaan.

Evelienepien schreef:
Om nog even wat mosterd na de maaltijd te gooien :o
Heb alleen van Lieke foto's gekregen +:)+ , Susan had een berichtje gestuurd en verder op de enkele beginplaats fot's na, heb ik van niemand iets. Maar troost me dat ik niet de enige ben ;(

Snap het wel (van druk etc) alleen vind het wel jammer;ook de modellen hebben er tijd in gestoken en dan hoor je /krijg je niets :n . Omdat het al 1 mnd geleden is,raakt de "flow" van die dag ook verder weg bij mij. Zou het liefst een topic willen openen maar als het zo lang duurt, ept die zin ook weg bij mij. Sorry Y;(
Het is bij mij een wisselwerking :(:)

Sorry maar ik vind dit een beetje een rare opmerking.. Ja jullie hebben er tijd ingestoken. (wassen en halve dagdeel daar zijn)
Maar wij fotografen zijn daar de hele dag geweest plus wij moeten nog alle foto's nabewerken... (rond de 10-15 min per foto en als er veel storends op de achtergrond is nog wel langer)
Als je snel je foto's wilt hebben ben ik van mening dat je een betaalde shoot moet boeken, want ja dan mag je inderdaad verwachten dat je de foto's op korte termijn krijgt. (vandaar dat het ook langer duurt want mijn betalende klanten krijgen nu eenmaal voorrang) Ik zou niet willen weten wat je normaal voor deze foto's kwijt zou zijn (van alle fotografen bij elkaar opgeteld)

PaulaC98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 21:29

Het is hier idd ontzettend druk, ik zat sowieso eerst in de knoop met school, en daarna had ik meteen een week ponykamp. Daarbij komt ook nog dat ik zoals meerdere nog foto's van andere shoot en meetings heb liggen, en vandaag ook weer op een event moeten fotograferen. Ik doe mn best om in elk klein gaatje aan tijd wat aan de foto's te doen, maar ik kan niet meer als m'n best doen.

PaulaC98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 21:30

Caoilfhinn schreef:
Wie was degene die een foto had gemaakt van mijn vader samen met mij en Akin? Zou degene die deze heeft gemaakt deze willen toevoegen aan de foto's? :)

Dat was ik, zal ik doen :)

JPTinkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 21:45

ow mijn leskindje wat mee was is ook bij iemand op de foto gegaan met bandit
dus als daar 1 foto van zou kunnen daar zal ze denk ik ontzettend blij mee zijn ( en heb ik geen gezeur meer aan mijn hoofd haha )

en ik heb alle tijd van de wereld , zie de foto's wel verschijnen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 21:49

Yvette: het was naar niemand persoonlijk bedoeld en ook zeker niet als aanval, gewoon een vraag!
Ik vind het niet meer dan logisch dat betaalde shoots voorgaan overigens :)
No problem verder hier wat betreft de redenen en sommigen hebben het ook prima aangegeven :) wat dan natuurlijk wel zo fijn is!

Misschien dat ik er ook wat gebrander op zit te wachten omdat ik nu gewoon afleiding zoek :+

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 21:49

Nog 1 model en dan ga ik spammen *\o/* *\o/*

JPTinkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 22:01

jeeej jeej weer een paar :)

ik denk toch dat ik maar een kamer moet gaan behangen met bandit foto's phhh zijn zulke gave foto's

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding