Hier is het droog en ik lijk bijna iets van een waterig zonnetje te zien. Ik ga even ontbijten met 2 pistoletjes met gesmolten kaas en tomaat. Edit: ik zie mini vlokjes.
Hier ook kleine sneeuwvlokjes, maar wel een waterig zonnetje volgens mij .Maarja, alles wat nu valt, valt straks niet .
Inderdaad Denise!Ik twijfel nu ook of mijn accu's het gaan overleven.. We komen erachter. Eerste keer met de nieuwe telelens.. Dat word leuk
Nou nou jullie zijn actief! Ben pas net wakker:) en moet nog vlechten. Staat m'n klok nog verkeerd ofzo? Hoelaat is het nu?
Ik heb maar 1 accu en die heeft vorige keer, toen was het ook heel koud, het een hele dag overleeft hij was maar voor 70% leeg. Dat was gewoon een van 9 tot 5 meeting dus dat komt vast goed met de accu's hoor
Oh btw, Wij zijn er ook al om 11 met Ilan!Ik zag dat hij alleen onderin het lijstje stond. Tot straks
Amber_ schreef:Oh btw, Wij zijn er ook al om 11 met Ilan!Ik zag dat hij alleen onderin het lijstje stond. Tot straksDan kan ilan ipv de pauze
Alle modellen worden tegelijk gefotografeerd hoor, hij hoeft niet te wachten. 4 groepen fotografen en 4 modellen.
Ooh dan komt het goed met mijn 2 accu's Ik ga ontbijten, konijntjes voeren etc, en klaarmaken. Tot 11uur
Ik heb nog een vraag! Als je wel over het zandpad word gestuurd , kom je dan wel gewoon op de goede plek uit? (Aan de auto zou het niet liggen )
Ik weet het niet...ben er ooit 1x geweest maar was toen te paard. Volgens google maps moet ik ook over een zandweg.