Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.. Eeerst even opwarmen

Helaas geen losgooi foto's, das wel een domper. Maar gelukkig wel een tevreden clubbie bokkers hier wat ik zo hoorde en lees, altijd leuk! Vond het ook gezellig, mooie modellen! Ik ben sinds ik met paarden bezig ben al gek van Tinkers en heb dan ook mijn droom-Tinkermerrie in de wei staan, maar wow, als ik dit zo vandaag zie krijgen ik echt neigingen om er een heel ander type paard naast te zetten
Viva kan HARD! Echt zo gaaf, hihih.Sok schreef:Dames, ik moet tot m'n grote spijt helaas afhaken.. Ik ben zo ziek als wat en heb de hele nacht heen en weer gerend naar de wc.. Nu naar een meeting zie ik niet zitten.. Sorry!

daar heb ik zeker wat aan gehad !

Dan misschien alvast een paar bewerken
Zal hem zo laten ziennn HijadelaLuna schreef:Sok schreef:Dames, ik moet tot m'n grote spijt helaas afhaken.. Ik ben zo ziek als wat en heb de hele nacht heen en weer gerend naar de wc.. Nu naar een meeting zie ik niet zitten.. Sorry!
Ik had het fijn gevonden als je dit ook even bij mij had gemeld, ik was al om 08.30 van huis en lees dit nu dus pas. Kijk via telefoon alleen Pb's namelijk... Gelukkig kan ik niet tellen en zijn er fotografen geweest die wel wisten te melden dat je niet kwam, anders hadden we mooi voor niks staan wachten
hoop dat ik ze zo op de pc krijg ik wil ook aan de gang