Eigenlijk weet ik dat nog niet m'n setje een zadel en hoofdstel, m'n eskadron halster, touwhalster, borstels uhmmmm. Longeerlijn, Longeerzweep , peesjes, cap... Wou je nog meer weten? en jij?
finnens
Geplaatst: 29-03-13 23:03
Ik neem twee zadels, (boomloos en ijslander) een hoofdstel, een shabrakje, touwhalster, borstels, leadrope, zweep voor als hij niet wilt lopen en een pad voor boomloos zadel mee Ik zit nog even te bedenken of ik m'n cap mee ga nemen, van Idinn kun je toch bijna onmogelijk afvallen dus voor een keer kan wel zonder vindt ik (denk alleen dat m'n moeder daar anders over denkt )
Ketly
Geplaatst: 29-03-13 23:08
Pfoe weet het ook nog niet, haha..
Oke als het goed is hier het filmpje! Het bewijs dat mijn jonkie nog erg naïef is, en nog net als een veulentje bij mama blijft..
Gaan jullie ook andere kleren aan doen dan normaal of niet? Ik doe denk ik gewoon m'n "normale" rijkleding aan, dan zien we er gewoon uit als altijd en dat vindt ik leuker
hebben jullie nog een fotograaf nodig? Kan iemand me misschien vertellen wat jullie plannen zijn? Jullie hebben namelijk 44 blz volgekletst, das een beetje veel bijlezen