Fotomeeting paarden, Januari!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:55

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-13 12:39

Capriootje

Re: Fotomeeting paarden, Januari!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 12:46

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 14:10

Maybritt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 18:14

Wat is een ITP?

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 18:16

Maybritt90 schreef:
Wat is een ITP?

''In The Picture'' een foto-topic op bokt aanmaken :)
Dat kan hier: [ITP] In The Picture

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 18:36

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 19:09

Merel_Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 20:17

Ik wil ook graag een ITP aanmaken. Weet iemand een beetje goeie site waar ik de foto`s kan uploaden? Ik heb wel een mijnalbum.nl maar daar holt de kwaliteit zo hard van achteruit...

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-13 20:28

Merel_Brit schreef:
Ik wil ook graag een ITP aanmaken. Weet iemand een beetje goeie site waar ik de foto`s kan uploaden? Ik heb wel een mijnalbum.nl maar daar holt de kwaliteit zo hard van achteruit...

tinypic.com

Maar als je met de rechtermuisknop op een foto klikt (iedergeval op mijn site, weet niet of dat bij photobucket ook zo is) dan moet je op 'eigenschappen' klikken en dan zie je de link staan van de foto...
Die link moet je kopiëren en tussen de [*img]LINK[/img] plakken(:

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 20:37

Bij photobucket klik je de foto aan die je wilt hebben, dan zie je vervolgens rechtsboven in het venster IMG staan. Als je die aanklikt, wordt de link vanzelf gekopieerd en kun je hem in een topic plakken

Merel_Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 21:21

thnx Erna! helaas deed hij dat enkel bij de eerste 4 foto`s....daarna kreeg ik geen links meer. Na het update van mijn share opties heb nu alleen nog maar steeds dezelfde link die hij kopieert...ik word gek...Vinden jullie het heel erg als ik het toch maar via mijnalbum doe? dat werkt tenminste....

ik kon bij jou geen link vinden Xiaona, enkel de hele kleine versie op je site.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 21:35

Je kunt ook op Direct klikken, dat wordt ook automatisch gekopieerd. Daarna moet je hem nog wel tussen [img]....[/img] zetten

Merel_Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 21:46

ja maar dan kreeg ik weer de melding van bokt dat hij geen afmetingen toe kon kennen ofzo.... -O- Morgen doe ik weer een nieuwe poging.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-13 21:47

Merel_Brit schreef:
thnx Erna! helaas deed hij dat enkel bij de eerste 4 foto`s....daarna kreeg ik geen links meer. Na het update van mijn share opties heb nu alleen nog maar steeds dezelfde link die hij kopieert...ik word gek...Vinden jullie het heel erg als ik het toch maar via mijnalbum doe? dat werkt tenminste....

ik kon bij jou geen link vinden Xiaona, enkel de hele kleine versie op je site.

Je kan op die kleine versie klikken op mijn site, dan krijg je de grote, en op die grote foto moet je rechtermuisknop doen.
(werkt niet op alle plekken, gewoon een paar proberen waar 'eigenschappen' staat als je rechtermuisknop doet)

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 21:49

Merel_Brit schreef:
ja maar dan kreeg ik weer de melding van bokt dat hij geen afmetingen toe kon kennen ofzo.... -O- Morgen doe ik weer een nieuwe poging.

Irritant....

Its_Juliaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 06:43

Maybritt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 10:14

Is het opgevallen dat er een foto van EVY tussen Fin staat ? :D

Merel_Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 10:21

jaaa! hahaha hij is nog leuk ook ;) Ik moet bekennen dat ik een paar zwart/wit foto`s zag waar ik ook even dubbel moest kijken welk paard het was maar ik kon aan het halster zien dat het Finn was.

Maybritt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 10:27

Heb zelf ook een keer gekeken (foto zag ik wel in klein) en dan dacht ik is het hem nou wel of niet..haha

Nog even een vraag aan alle fotografen en ik hoop niet dat ik iemand beledig
We kunnen nu gaan nabestellen, soieso heeft niet iedereen een eigen site waar de tarieven op staan en verder vroeg ik mij af of er nog iets van een standaard prijs wordt afgesproken voor deze meeting ?
Want nu zijn de prijzen (voor digitale bestanden) verschillend van 7,50 tot 20 euro.
En ik begrijp dat jullie er natuurlijk ook nog wat voor terug willen aangezien je er veel tijd in hebt gestoken, maar als ik bij de prijs van 20euro 5 foto's kan uitzoeken (uit de 25-30 die ik nu tijdens m'n eerste selectie heb gekozen) ben ik al 100euro kwijt. Terwijl ik eigenlijk nog meer foto's wil nabestellen..
En de meeting was voor ons om leuke foto's te krijgen en voor jullie om te oefenen/portfolio aan te vullen.

Ben benieuwd naar jullie reactie.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-13 11:03

Voel je niet verplicht bij iedereen na te bestellen, en mocht je meerdere foto's van een fotograaf willen kun je met diegene misschien onderhanden voor een prijsje.
Maar nabestellen is niet verplicht als het ware...

Maybritt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 11:05

Nee dat begrijp ik. Maar ik vind een hoop foto's leuk die ik zou willen nabestellen, maar dan zou ik op een hele hoop geld uitkomen al wil ik bijvoorbeeld maar 5 foto's.
En omdat de meeting natuurlijk voor beide voordelen heeft vroeg ik mij af of er nog een bepaalde (lagere) prijs wordt afgesproken

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-13 11:08

Een vaste prijs hebben we niet eigenlijk...maar miss kan je onderhandelen met de fotografen die wat duurder zijn...

Maybritt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 11:38

Xiaona je hebt Pb ;) want ik begrijp dat er geen vaste prijs is, maar misschien dat er over gepraat kan worden met alle fotografen, dat is voor ons als modellen makkelijk dat we gewoon 1 prijs weten en dan zijn we misschien in de mogelijkheid meerdere foto's te bestellen, want ik ga toch echt geen 100derden euro's uitgeven aan slechts een handvol foto's.
Als 1 foto 20euro is bestel ik er niet zoveel als dat 1 foto 5 euro zou zijn bijvoorbeeld. Dat maakt het voor de modellen leuker en makkelijker te kiezen en zo vangt misschien elke fotograaf dan geld, ipv dat je slechts een paar foto's uit kan kiezen vanwege de prijs, en er uiteindelijk maar 1 of 2 fotografen foto's worden besteld.
Terwijl als de prijs anders is we overal foto's kunnen bestellen en deze keuze ook makkelijker wordt

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 13:01

Ik heb vast prijzen gedaan, omdat het er veel werk is. En je aan originele foto's af geven ook nog wat extra werkt hebt. (controleren alles goed weggewerkt en nog even netjes maken) Maar als je een foto wilt nabestellen en de prijs is je iets te veel. Moet je het even aangeven, dan komen we wel overeen over een prijs :D (maar als je geen vast prijs neerzet, gaan veel mensen 'zeuren' omdat ze voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten snap je?)