Werd ook hoog tijd haha Ik ga nu eerst ontbijten, m'n paard wassen, werken en m'n oude camera verkopen. Vanavond weer verder en ben morgen de hele dag vrij, dus denk dat alles er morgen wel op staat .
Ik ben een paar dagen weg geweest maar komende dagen ga ik hard aan de slag.
Unleash
Geplaatst: 09-08-12 22:26
Mooie foto's allemaal!
Ik moet nu echt keihard leren voor mijn 3 herkansingen (wiskunde, wiskunde, scheikunde= hel). Ik hoop tussendoor nog tijd te vinden maar het kan eventjes gaan duren met de rest van mijn foto's. Ik ga op alfabetische volgorde en heb Alex en Bacherlor boy gedaan dus de volgende wordt Candor als ik het goed heb. Ik heb al wel van elk paard de portretfoto's klaar. Maar mijn foto's zijn niet zo spectaculair als die van jullie helaas, maar hopelijk baart oefening kunst
Die Candor foto's zijn echt gewoon WAUW, het komt zo mooi uit met die dreigende donkerblauwe lucht, echt prachtig. Alleen heb ik niet zo goed gelukte actiefoto's van hem terwijl dat nou juist zo mooi was, jammerdebammer.
Suzan, bij jouw foto's springen de ogen van de paarden er vaak zo helder en glanzend uit, echt super mooi.
Lotte, heel veel sterkte met je herkansingen! Ik ben de 19e weer in Wageningen dus misschien kunnen we nog een keer samen wat drinken of zo. En bedankt voor het compliment