Het lijkt mij trouwens ook wel een keer leuk om te fotograveren Heb sinds een tijdje zo'n camera met lens, maar ben er nog niet zo heel goed in. Vind het wel erg leuk om te doen
Ga nu aan het laatste paard beginnen en daarna wordt alles upgeload. Ja wilde ook alles af hebben voor zondag. Maar heb deze week trouwfotos afgemaakt, een zwangere buik gefotograveerd en zaterdag nog een veulentje. Die heb ik ook nog tussendoor gedaan
Al vind ik het dan ook wel weer leuk om voor de camera te staan Als ik het doe, dan ga ik denk niet meteen voor een hele dag! Had al respect voor jullie, je bent toch een hele dag in de weer. Denk wel dat het leerzaam is.
tuurlijk ga je dan wel voor een hele dag gezellig toch? Daar leer je het meeste van, gewoon doen en vragen. (oh en achteraf achterkomen dat je instellingen niet goed stonden, dat is mij ook niet nieuw )
VeraW
Geplaatst: 13-08-12 22:05
alles staat op het forum. Althans alles behalve ravena kwam ik pas net achter Die komt morgen
Mijn staan nog niet op forum ben ook nog niet op de pc geweest zit nu ook op me mobiel maar komende 4 weken heb onwijs weinig tijd om ze er op te zetten maar staan wel op mijn album ! Heb 3 dagen achter elkaar fotoshoot en dan nog 2 paarden doen Pff drukte hihihi
_SantOs_
Geplaatst: 14-08-12 21:50
DAMES! Me is back . & wat heb ik net gekwijld bij de foto's ! Die foto van Salvador & Bento, in één woord; GE-WEL-DIG
Welke fotograven zijn klaar met de foto's van mij en Angel, en van welke komt er nog wat? Vind het zo lastig in te schatten omdat ik natuurlijk niet op de site kan.
Daar valt nog wel wat op te verzinnen met bewerken. Kan de foto's eventueel anders croppen, beetje achtergrond erbij "verzinnen" of Angel een stukje in de foto "opschuiven". Dat komt wel goed
Ik kan natuurlijk ook een langwerpige canvas nemen, maar dat past niet boven me bed vanwege het schuine dak. Denk je echt dat dat kan? Er valt echt veel weg. Denk dat het dan meer achtergrond als paard word. Maar vind het zo ook nog niet eens raar hoor! Dan heb ik gewoon een mooie hoofd foto.
Weet niet wat voor foto je in gedachte had, maar als je even PBt kan ik binnenkort wel even met de foto gaan stoeien . Al vind ik persoonlijk een een vierkant canvas wel zo mooi met alleen een hoofd
We kunnen een voorbeeld voor je maken als je zegt om welke foto het gaat.
NESCAFE
Geplaatst: 15-08-12 08:54
Ik heb even een beetje met een foto zitten proberen. Ik heb geen full body shot maar wel een hoofd foto. Ik heb de lucht erbij "gemaakt" aan de rechterkant.