Klopt ook hoor Amanda. Maar door mijn studie ligt er een laag stof op de camera en ik mis het fotograferen zo. vandaar dat ik toch wil proberen het werk op tijd af te hebben, zo niet dan niet.
Jahoor, ik ben wel voor die regenfoto's. Ik heb alleen niet zo'n mooie paraplu
_l_amanda_l_
Geplaatst: 03-04-14 22:43
die doorzichtige zijn ook leuk, die hebben ze bij de hema wel dacht ik...
Zonde Ketly, er is echt een heleboel te doen met de juiste filters! (scheelt weer photosjoppen) Even kijken of ik mijn plakseltje nog kan vinden.. Ah gevonden: Bovenste is foto zonder filter, tweede met half gekruist filter, derde met zo ver mogelijk gekruist filter.. Alledrie in dezelfde stand, zelfde sluitertijd èn diafragma Uitlegje is hier te vinden.
Is er misschien een model van de ochtendgroep die met mij wil ruilen?
_l_amanda_l_
Geplaatst: 05-04-14 12:23
ik heb net een aanbod voor een fotoshoot gekregen morgenochtend, dus ik ben toch bang dat ik deze meeting dan laat varen.. Sorry! Maar heb momenteel een beetje geldnood, dus alles wat me geld oplevert i.p.v. wat geld kost, gaat toch voor helaas. Ik weet, niet netjes om dat zo kort van tevoren nog te doen, maar het is niet anders. Wil ik jullie alsnog veel plezier wensen!
's Morgens heb je wel mooi licht... Pas geleden voor een fotoshoot om 9.00 uur afgesproken, was wel fris ja, maar het licht maakte veel goed! (wel jammer dat het wat later héél bewolkt werd, maar gelukkig veel leuke foto's kunnen maken)
Het weerbericht is alleen niet zo rooskleurig... Wolken, regen...