is het nu definitief ? Ik ga van de pc af. Vast een aantal datas in januari kijken wie wel of niet kan? Lijkt mij wel leuk?
Dan gaan we het definitief verzetten! Iedereen heeft gereageerd geloof ik? Dus ik hoef geen PB's te sturen?Stiekem ben ik wel een heel klein beetje blij! Had ik echt heel erg gevonden er niet bij te zijn..
Het regent en miezert hier ook al de hele tijd. Ik was echt niet blij geweest als ik er weer zo had bij gezeten...
Hahaha Hier goot het tot een uur geleden. Nu droog, maar komt zo weer een flinke lading als ik de lucht zo zie.
Dat was 2 weken geleden in Kijkduin, zelfde weersverwachting, kregen we ook ineens een enorme bui over ons heen.
Ik heb gelukkig een uurtje droog kunnen rijden maar hier heeft het ook veel geregend en dan vooral vanochtend (Gorinchem).
babli schreef:Mag ik me misschien nog opgeven als reservemodel? Tuurlijk! Zal vanavond een datumprikker aanmaken. Of iemand anders? Ook geen probleem.
Ik als reservermodel (als ik dat nog was) vind het nog steeds leuk om eventueel mee te gaan Dus mochten jullie nog iemand nodig hebben, roept u maar!
kan ik me ook nog opgeven als reserve model:) heb nog nooit model gestaan maar lijkt me leuk om te doen een keer:)