oo daar lag het niet aan hoor, anders was ik er later nog wel afgepleurd Normaal is hij braaf, vandaag dus niet. Dacht dat hij wel uitgelopen was na gister hah.
haha vind ik ook ik ben net bezig met de foto's van de Andalusier
finnens
Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-13 22:29
DonCamillo schreef:
Wauw! Wat een prachtige steigerfoto's! En die van Finn zijn eigenlijk wel hilarisch... Zeker nu het goed afgelopen is natuurlijk.
Ik kan der ook wel om lachen, ik hou van dat beest ook al is die soms knetter gek Nu heb ik weer genoeg gevallen voor komend half jaar denk ik dan maar.
O, ik ben benieuwd! Even zeggen nog dat we een leuke middag hebben gehad, hoewel die 20 kilometer omleiding wel een slechte start was. Op dat moment zaten we beide in de auto te griepen dat het voor ons eigenlijk niet meer hoefde, wat het was al zo'n roteind rijden. We hoefden nog maar twee kilometer en dan waren we mooi op tijd geweest! Ik wil iedereen (fotografen en modellen) nog hartelijk bedanken voor hun geduld, dat maakte eigenlijk alles weer goed.
Ja klopt.. Het was zeker weten het wachten waard!! Ik ga morgen vroeg van de ander meeting foto's doen en snel wat van deze want die avond moet ik leren .. Pfff