Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JPTinkers schreef:ah susan wat vervelend
het is dat je zo ver weg woont
SSDesign schreef:JPTinkers schreef:ah susan wat vervelend
het is dat je zo ver weg woont
Hihi dat is lief...Nou ja ik weet het al wel een tijdje dat ze weg 'moet'. Maar goed, het blijft even slikken. Morgen afscheidsreportage en dan is het definitief over...
Weet niet of ik weer wil gaan paardrijden of iets anders wil gaan doen...
lieke123 schreef:SSDesign schreef:Hihi dat is lief...Nou ja ik weet het al wel een tijdje dat ze weg 'moet'. Maar goed, het blijft even slikken. Morgen afscheidsreportage en dan is het definitief over...
Weet niet of ik weer wil gaan paardrijden of iets anders wil gaan doen...
Oh oh oh wie komt er langs ?
SSDesign schreef:IkNee heb op dit moment geen centjes voor een fotoreportage helaas. En ook niet zo de behoefte eigenlijk. Wil gewoon wat leuke foto's voor de eigenaresse maken en zij kan wat foto's van mij maken. Niks bijzonders, pony kan op dit moment toch niet heel erg veel dus het zou zonde zijn om iemand daarvoor 'in te huren'.
Foto's van Modesta zijn doorgestuurd. Nu eerst weer wat andere dingetjes die ook nog moeten, volgende paard zal Bandit worden.
lieke123 schreef:SSDesign schreef:IkNee heb op dit moment geen centjes voor een fotoreportage helaas. En ook niet zo de behoefte eigenlijk. Wil gewoon wat leuke foto's voor de eigenaresse maken en zij kan wat foto's van mij maken. Niks bijzonders, pony kan op dit moment toch niet heel erg veel dus het zou zonde zijn om iemand daarvoor 'in te huren'.
Foto's van Modesta zijn doorgestuurd. Nu eerst weer wat andere dingetjes die ook nog moeten, volgende paard zal Bandit worden.
Oh ik denk van jou en de pony samenen hoezo geen centjes
Je doet zoveel fotoshoots
Evelienepien schreef:Leuk dat er weer wat beweging (ondanks alle kwel) in zit
![]()
Zetten jullie de foto's ook op de gemaakt site neer zoals Lieke al heeft gedaan?
Kunnen we spieken naar elkaars!