ik hoop maar op zon, mijn lens is niet super lichtsterk helaas.. Heb ook nog niet zoveel ervaring dus dat zal even zoeken zijn met de modellen aangezien ik nu in mn eentje moet gaan fotograferen.. Is trouwens wel echt een pokke end rijden
Is het nou 11 uur beginnen met Amigo en kwart over 11 met gewone portret ronde? Verder heeft BArts17 en elmiran afgezegt waardoor wij 4 teams fotografen hebben. Ik zal samen met Heidilover gaan fotograferen in team 1.
https://docs.google.com/document/d/1lBz ... sp=sharingHier het aangepaste document!Ik zal hem 4 keer uitprinten zodat elk team fotografen iig 1 planning heeft!
Ik kan hem nog steeds niet openen helaas. Wil wel even zeggen dat ik niet lang blijf denk ik. Voel me niet echt heel fit helaas
Planning:*kwart voor 11 verzamelen.*11 uur beginnen met Amigo .*kwart over 11 beginnen met de portret foto’s Maureen95 Kleinvosje M_Vainqueur Pauze 11:15-11:30 Team 1 Team 4 Team 3 Team 2 11:35-11:50 Team 2 Team 1 Team 4 Team 3 11:55-12:10 Team 3 Team 2 Team 1 Team 4 12:15-12:30 Team 4 Team 3 Team 2 Team 1 12:40 beginnen met losgooi/longeer foto’s. (model kiest zelf of het paard los gaat of gelongeerd word)12:40: Maureen9512:45: Kleinvosje12:50: M_Vainquer12:55: Amber_Dan hebben de fotografen tijd om even wat te drinken/eten en modellen kunnen opzadelen,13:15: Beginnen met rijfoto’s,14:00 Groepsfoto (paarden en fotografen?) en afscheid
kleinvosje schreef:Ik blijf niet heel lang meer rondrijden als we klaar zijn, heb ook nog een gezin thuis zitten. ..Om 2 uur is het af gelopen en ook wij zullen dan niet al te lang meer blijven hangen (Het blijft toch eerste paasdag)
Haha Ik zou maureen helpen met Amigo beetje toonbaar maken Ik zal wel af en toe via telefoon bijlezen
Ik trek mooi 2 broeken aan. En ik hoop dat mijn accu's het trekken met die kou...ze zijn nogal oud...
Een legging/maillot, broek, 3 hemden, 1 trui, 1 jas, 2 paar handschoenen, sjaal, muts.Kortom: Ik ga eruit zien als een eskimo
'hier sneeuwt het Nouja zo lang het dat daar niet doet... Kleinvosje, ja hoor die zijn er het hele jaar wel haha, alleen geen net verse, die zitten nog in de grond