Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AngelSpirit schreef:Oké, de tanden zijn gelukt. Maar de lenzen niet door het verdome knipperreflexik probeer later nog eens. Rot wimpers! Ik kan waarschijnlijk met de auto mensen naar Marquette brengen trouwens
Joolien schreef:gaaf dat we ook binnen mogen! Heeft er hier iemand een kleine studio zodat we ook wat studio fotos kunnen maken bijv?
borrie01 schreef:ik neem de grote auto mee zoals ik al zei en kan daar een hoop spullen in kwijt + nog 4 mensen
Bagheera_206 schreef:Joolien schreef:gaaf dat we ook binnen mogen! Heeft er hier iemand een kleine studio zodat we ook wat studio fotos kunnen maken bijv?
Ik heb een hele kleine set, maar zelf nog niet zoveel ervaring met studiofotografie.Set heeft ook niet zoveel vermogen, 150 Watt.
Maar genoeg om 1 a 2 personen te belichten en anders is er nog de opzetflitser die off-shoe kan.
Bagheera_206 schreef:Joolien schreef:gaaf dat we ook binnen mogen! Heeft er hier iemand een kleine studio zodat we ook wat studio fotos kunnen maken bijv?
Ik heb een hele kleine set, maar zelf nog niet zoveel ervaring met studiofotografie.Set heeft ook niet zoveel vermogen, 150 Watt.
Maar genoeg om 1 a 2 personen te belichten en anders is er nog de opzetflitser die off-shoe kan.
NiKip schreef:Bagheera_206 schreef:
Gaat die studio dan mee naar de locatie? Lara heeft namelijk veel moeite gedaan om een mooie locatie te regelen en ik vind eigenlijk dat we daar volop gebruik van zouden moeten maken