Vind het zelf ook helemaal leuk al die andere stippeltjes, inderdaad ook allemaal zo anders. Karlijn had er leuk tussen gepast, had helaas geen vervoer dus dan maar als fotograaf
En kasmir, had een mooi duo geweest, karlijn en abra, tank 1 en tank 2...
@urielle, dit zijn van die plaatjes dat ik denk: hmm, ik wist niet dat ze het in zich had hahahaha Jammer dat als ze zich een beetje strak zet de hals zo kort lijkt, dan is het middenstuk echt gigantisch. Het achterbeen heb ik geen klagen over, maar dat demonstreerde ze ook met gas geven door het klapzand... Kracht zat!
Kasmir
Geplaatst: 03-06-13 22:37
Ik vond jullie zo leuk samen hihi, af en toe tijdens het shooten hoorden we 'daar komt die weer' kwam Abra voorbij gegaloppeerd Voor mijn gevoel is Abra echt véel groter dan Karlijn maar Karlijn meet ook ongeveer 1.70m snap echt niet waarom ik haar zo klein in mijn gedachten heb xD. Ze is iets korter misschien ligt het daaraan.. Of het ligt gewoon aan mij, weet nog dat Lara helemaal gedesillusioneerd was toen ze haar voor het eerst zag.. Ze was zo groot
SSDesign
Geplaatst: 03-06-13 22:39
Kon het niet laten. Gelijk even de namentest:
Navajo
Breezer
Present
Abra
Wonderboy
Devdan
Neon Light
Dinkie
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 03-06-13 22:40
Geslaagd voor de namentest, en wederom allemaal schitterende plaatjes!
Ik ben nu trouwens ook een Appaloosa Mijn been is helaas toch blauw geworden haha met wat stipjes erbij, gisteren na de meeting zag ik nog niks. Dus had gehoopt dat het wegbleef Dus dat worden maar geen shortjes de komende tijd haha Ochjaa het doet in ieder geval geen pijn meer dat is het belangrijkste (: