Mijn bedje is zo lekker warm en volgensmij is het vet koud buiten Neemt iemand trouwens ook plastic bekertjes mee voor de thee? Of heb ik daar overheen gelezen?
Ik doe vveeel kleren aan thermolegging broek 3 paar sokken shirt vest vest trui heb vreselijke schoenen aan maar ze zijm wat warmer ! en nog sjaal keelding handschoenen muts
Je bent geweldig Elisa! Ik ben wel benieuwd naar jou, hihih, heb je paard al zo vaak gezien, maar jou volgens mij nog nooit
heleen06
Woonplaats: in het weekend vlakbij Assen/doordeweeks in Rotterdam
Geplaatst: 23-02-13 08:48
15 liter koffie ga ik niet redden het is maar een kleine thermoskan, maar ik ga zo koffie zetten! paard is vannacht schoon gebleven, hij staat nu te eten. Ik ga zelf ook snel even eten en dan straks die kant op... We zijn er klaar voor!
Als iemand het wil ik heb ook nog liga's liggen neem die ook wel mee als ahum koekje bij de thee. Alles ligt hier verder klaar doe gewoon spijker broek aan mn afgetrapte laarzen en dikke truien jas komt helemaal goed. Tot straks dames
wooooooooooooooow iedereeen is al lekker wakker! haha, ik ben een beetje door mn wekker heen geslapen Heb er wel enorm veel zin in, hopelijk vind ik de parkeerplaats haha, tot strakssss!
AnneloesF
Geplaatst: 23-02-13 10:10
Gaat iemand van de fotografen of de ochtendgroep ook ff vertellen straks hoe de bodem is? Ik ben heel benieuwd... (en een beetje bang )
Sok
Geplaatst: 23-02-13 10:30
Dames, ik moet tot m'n grote spijt helaas afhaken.. Ik ben zo ziek als wat en heb de hele nacht heen en weer gerend naar de wc.. Nu naar een meeting zie ik niet zitten.. Sorry!