Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Muurp schreef:Ohja, Lottjxx uit Wageningen.
Mja ze kan eventueel met mij mee rijden, maar dan moet ze wel naar hetzelfde adres als Lauwttje komen. (en dan moeten ze het niet erg vinden om een half uurtje krapjes te zitten)
Lees dat ze aan 't werk is, dus ze kan pas vanavond laat reageren.
MadelonSunny schreef:@Richard en Jill Ik haal Caitlin morgen om 08.57 van de trein en moet dan nog even tanken. Als alles mee zit ben ik er 09.40/09.45. Misschien kan ik beter Jill ophalen? Dan is Richard sowieso op tijd en kan hij met de groep naar de fotoplek lopen. Dan komen wij zsm er achteraan.Ik zou dan om 09.30 in Driebergen-Zeist kunnen zijn.
Anders zijn we allemaal laat
MadelonSunny schreef:Krijg 'm denk niet eens open met dit weer, zit vast vastgevroren
Je zal misschien heel even moeten wachten maar ik app je als wij bij het tankstation wegrijden hoelaat de TomTom aan geeft dat we er zijn
Haha, het is toch maar voor een kwartiertje
EquiPhoto schreef:Sammy_xxs schreef:Zou ik ook iemands zn telefoonnummer mogen via pb, mochten wij ook verdwalen
Zo jij komt van ver! Leuk, zien we elkaar weer 's. Was zo fan van jou paardje, ben benieuwd naar je hondje ^^.
xx_Kelly_xx schreef:Wat nemen de andere modellen allemaal mee?
Ik neem gewoon wat drinken, borstel voor DJ, handdoekje voor zijn kwijlbek/ schone ogen,... Piepballetje voor aandacht, wat Frolic brokken.... That's it.
Drinken doet die van mij toch niet met zo'n meeting, is veel te druk met alles om zich heen.