nadita schreef:Tigress schreef:
Bad hair day
haha t waaide lekker alle kanten op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HijadelaLuna schreef:Gaaf!!
Kaily, mag ik jou wat vragen/tippen? Ik vind namelijk de compostitie van jouw foto's erg gaaf, maar de kleurspeling vaak wat grof, met iets heftige kleurbewerking denk ik dat jouw foto's nóg gaver zijn
HijadelaLuna schreef:Hoe heb je dat geleerd nadita? Zo'n lange dag is vermoeiend voor Caily, maar wel te doen, alleen dat lopen met een volle blaas lijkt me nou niet bepaald fijn.
Dat bedoel ik Kaily. Voel je niet aangevallen hoor, t is bedoeld als tip, want zoals ik zei, vind je compositie mooi!
HijadelaLuna schreef:UPLOADEN
Ochtendgroep:
http://zeegseochtend.picturepush.com/
mail: zeegseochtend@hotmail.com
ww: 2eegse_Ochtend
Middaggroep
http://zeegsemiddag.picturepush.com/
mail: zeegsemiddag@hotmail.com
ww: 2eegse_Middag
Twee accounts, vorige meeting paste niet op een, dus dacht laat nu alles maar splitsen
Verkleinen kan hiermee NIET! online, dat zul je dus in je bewerkingsprogramma moeten doen (is ook beter voor scherptebehoud)
HijadelaLuna schreef:Hoe heb je dat geleerd nadita? Zo'n lange dag is vermoeiend voor Caily, maar wel te doen, alleen dat lopen met een volle blaas lijkt me nou niet bepaald fijn.
Dat bedoel ik Kaily. Voel je niet aangevallen hoor, t is bedoeld als tip, want zoals ik zei, vind je compositie mooi!
HijadelaLuna schreef:Caily is wel wat gewendIk vraag me af in hoeverre het schadelijk is, ik bedoel, als ze maar nodig genoeg moet zal ze t wel doen toch, of kan t zover gaan dat ze zichzelf kapot maakt? In juni gaat ze naar de hengst, hoop voor haar dat ze t daar wel wilt doen
HijadelaLuna schreef:Gaaf!!
Kaily, mag ik jou wat vragen/tippen? Ik vind namelijk de compostitie van jouw foto's erg gaaf, maar de kleurspeling vaak wat grof, met iets heftige kleurbewerking denk ik dat jouw foto's nóg gaver zijn
Hier net ook weer thuis. Gek peerd heb ik ook, als een malle naar huis lopen, de rem deed t pas in Zuidlaren ergens weer goed. Ik vermoed dat ze vooral nodig moest plassen, was ook het eerste wat ze deed toen ik haar de wei in deed. Dom paardje, plast alleen in d'r eigen wei dus. Iemand een tip of ik dat aan kan leren oid?
Verder een superfijne dag gehad, fijne mensen, mooi weer, mooie locatie, voorbijgangers ook allemaal onwijs enthousiast, echt super! En, dit is de eerste meeting dat ik niemand achter z'n kont aan heb moeten bellen.