Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cindybijl schreef:hangt per foto ervanaf Cchanny, ik denk t zelf wel omdat ik niet zo mooie touwtjes en gesp eraan heb zitten
Elmars_Floor schreef:Uhm afhankelijk van de foto. Als het mooier is dat de lijn weg is geeft dat wel mijn voorkeur maar soms heb je een foto ertussen zitten (waarbij halster bijvoorbeeld iets scheef word getrokken) en dan vind ik een lijntje erbij mooier (verklaard dan waarom die halster iets scheef zit)
Cchanny schreef:cindybijl schreef:hangt per foto ervanaf Cchanny, ik denk t zelf wel omdat ik niet zo mooie touwtjes en gesp eraan heb zitten
Oke![]()
Vanwege de kettingen. Sommige mensen vinden het dan mooier als er dan een touwtje aan blijft.
Zal ze dan weg gaan werken! Maar eerst nog even uitzoeken.
Zou vanmiddag even een boekje lezen in de zon. Maar dat even werd een behoorlijke tijd. Was in slaap gevallenElmars_Floor schreef:Uhm afhankelijk van de foto. Als het mooier is dat de lijn weg is geeft dat wel mijn voorkeur maar soms heb je een foto ertussen zitten (waarbij halster bijvoorbeeld iets scheef word getrokken) en dan vind ik een lijntje erbij mooier (verklaard dan waarom die halster iets scheef zit)
Oke! Bedankt voor de Feedback
Jenkins schreef:Prachtige zonsondergang foto Jill!
Mis ik nou een voorbeentje? hield hij ze zo netjes naast elkaar