ik heb ook de 70-200mm F2.8, die voor de Nikon (merk Sigma) Erg fijne lens, al moet ik met paard-rent-door-de-hei-foto's nog wel dringend aan m'n techniek werken haha maar dat is gewoon oefenen oefenen oefenen... Ik heb er rond de 300 voor betaald, van een vriendin overgenomen, tweedehands bij een "vreemde" zou ik voor zo'n bedrag niet zo snel doen denk ik...
Sanne_com; nou, Sigma heeft echt wel een 'naam' hoog te houden hoor, die is al een dikke 50 jaar lenzenfabrikant (daarbij ook de grootste onafhankelijke, da's ook niet voor niks. Heb er ooit een -analoge- body van gehad, fijnste camera ooit..
Tamron zou ik je niet zo snel aanraden Lisa, de mijne viel na vier maanden al half uit elkaar... het is wel een mooi "goedkoper" merk, dus als je er niet veel voor betaald is het een leuke om mee te oefenen, maar ik zou eerder voor Sigma of Nikkor gaan, daar heb je veel langer lol van! Je hebt tamron-lenzen voor Nikon, Canon, Sony en Pentax
M'n tamron was een 3.5-6.3, m'n Sigma is een F2.8, wel een verademing hoor, wàt een verschil! Over twee weken de "vuurdoop" op concours hippique in een binnenbak, ben benieuwd
topp. maar nu even de belangrijkste vraag ....kan zo'n lens wel op een D60 haha.
NienSCHaap
Geplaatst: 28-11-12 23:37
xvivianlover schreef:
topp. maar nu even de belangrijkste vraag ....kan zo'n lens wel op een D60 haha.
meestal staat het er wel bij aangegeven en desnoods even een fotozaak binnenlopen en vragen
xliisaa
Geplaatst: 28-11-12 23:38
Ho ho ik heb niks over tamron gezegd hoor Daar kan ik geen goed woordje over spreken namelijk! Ik heb wen sigma voor de canon gekocht Edit ik las hèt verkeerd :p
Bij mijn 1000D toen de tijd heb ik die amper gebruikt maar wel bewaard kon mooi met me camera mee verkocht worden. Nu heb ik gewoon een losse body gekocht omdat ik wist dat ik die niet ging gebruiken. Moet ook zeggen dat ik daar twee andere objectieven voor heb die ik in vervanging gebruik.
Ik heb jou foto's opgeslagen, en als ik ze dan niet open zie ik ze onbewerkt, en als ik ze open zijn ze ineens bewerkt.. Gek he.. Kan precies zien wat er veranderd is haha
ja dat heb ik thuis ook standaard winia4ever, ik heb werkelijk GEEN idee waar dat aan ligt... Maar alleen de thumbnails lijken "onbewerkt" dan, toch? Dan is het niet erg Ik heb een hele oude versie van Photoshop, misschien dat het daardoor komt