Een foto van Pepito Ik ga niet zo veel nu doen want Elvi is hier en dat is niet heel gezellig. Deze is wel lengte is nu wel 700 maar ik zal de rest 800 doen maar 700 gaat zo automatisch
Oh 800 is niet verplicht volgens mij hoor! Dus als je liever 700 aanhoudt als dar makkelijker is l, maakt dat niet uit volgens mij *Getypt met mobiel haha.
Geweldig mooie foto's komen er voorbij! Geweldige kleuren ook.
Maar Emirr, jouw foto's zijn altijd prachtig en dat met naar ik begrijp maar een relatief simpele camera. Bovendien vind ik jouw onderwerpen en uitsnedes altijd heel origineel, je hoort mij niet klagen.
Emirr heeft een groot deel van alle foto's van Pepito op Bokt (tot dusver) gemaakt. Alle knullige zijn meestal van mijzelf...
Wil een van de fotografen misschien Tornado of Sterrin doen, of de Golden Retriever (sorry, naam kwijt ), dat zijn de drie modellen die nog geen mapje hebben, bijvoorbeeld Caily heeft er al drie. Ik vind dat natuurlijk niet erg, maar snap dat de anderen ook wel wat foto's willen zien
Ik ga donderdag aan de foto's beginnen denk ik, morgen ben ik de hele dag onderweg en in Zaandam
Grass
Geplaatst: 23-10-12 22:20
Uhm, ik kan daar wel aan beginnen. Doe ze in principe altijd op de volgorde van de dag zelf, dus in welke volgorde ik ze voor m'n lens heb gehad.Dan zou nu Pepito aan de beurt zijn. Maar dat zijn er echt ontzettend veel door alle kunstjes. Ik kijk wel even.
Laatst bijgewerkt door Grass op 23-10-12 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Op bokt zijn mijn foto's allemaal met een wazige gloed (tenminste zoals ik ze hier zie), maar op de pc zelf en in photofiltre niet .. dat is wel jammer! Maar misschien als ik ze iets kleiner upload dat ze net iets scherper zijn.
Ik heb besloten dat ik niet van A tot Z ga werken maar voor de grap eens van Z tot A. Wel op alfabetische volgorde dus, maar dan gewoon verkeerd om Haha. Betekent dus dat Tornado eerst komt, hier alvast een paar foto's!