Hihi dit wilde ik nog even zeggen: Als ik ooit op zoek ben naar een fjord dekhengst dan word het zonder twijfel zortir! BAM wat een gaaf beest
NinaCharlie
Geplaatst: 19-08-12 21:22
lovecortana schreef:
@alcootje Hihi dit wilde ik nog even zeggen: Als ik ooit op zoek ben naar een fjord dekhengst dan word het zonder twijfel zortir! BAM wat een gaaf beest
Alle modellen heb ik nu uitgezocht en van alle modellen staat er (minstens) een foto, morgen en dinsdag ga ik alles nabewerken! Dus als het even lukt staat dinsdagavond alles van mij erop.
Geen flauw idee of Bibi nou inderdaad vanavond nog de site doet, denk dat ze dat dadelijk nog wel doet en anders ga ik morgen wel even kijken of ik er wat van snap.
Ik heb op mijn facebookpagina http://www.facebook.com/OlinaFotografie wat foto's staan(die ik hier ook geplaatst heb), zullen er van de week nog wel een paar bij komen.
Anoniem
Geplaatst: 20-08-12 01:01
Ik blijf even lekker doorspammen: Ik heb net zelf een site online gezet met Weebly voor deze meeting, ik weet echter niet zeker of het allemaal klopt en hoe het precies verder moet dus ik heb Bibi even gepb't erover en morgen zullen jullie de link wel krijgen.
Sorry dat het allemaal wat lang duurt!
Ik vermoed dat ik de emailadressen van alle fotografen nodig heb, dus als jullie dit morgen lezen, pb me alsjeblieft je emailadres .
Eventjes een wat ander vraagje; Iemand hier zei azijn op een dazenprik-doen. Prikt dat ook? Ik ben gisteren op mijn benen echt lekgeprikt(moest de constant wegslaan) en nu is er een boven mn knie heel erg gezwollen en warm.. Ga sowieso zometeen even naar t dorp om iets ervoor het halen hoor
Nies_
Geplaatst: 20-08-12 10:11
Zo lang je het nog niet open gekrabt hebt prikt dat volgensmij niet.. Bij een bijensteek niet in ieder geval
loulou
Geplaatst: 20-08-12 10:11
heb je een bad? anders ff in bad gaan liggen, dat hielp bij mij altijd best goed. verder is mijn ervaring dat niks echt helpt. toen ik een keer een hele opgezwollen arm had kreeg ik wat koelingszalf mee van de apotheek die ook wat hielp tegen de jeuk. maar verder is het gewoon wachten tot het weer weg is.
wat komen er verschrikkelijk mooie foto's voorbij! Ik vind het erg jammer dat ik er niet bij kon zijn! Volgende keer wil ik als er weer een in deze buurt is zeker bij zijn!! TOP gedaan allemaal!
Ik slik nu al 3 dagen van die anti-histamine tabletjes en pols begint nu langzamerhand minder dik te worden. Hopelijk vanavond nog 1 tabletje en hoef ik dat spul niet meer te slikken.
Ik wilde hier even melden voor evt. geintresseerde ik doe mijn nikon D5000 weg icm of los met een Nikon Lens 55-200. Voor intresse gaarne PB , de foto's van afgelopen meeting zijn met deze combi gemaakt overigens