ik mag deze meeting dat ook echt niet missen! er komen zulke gave modellen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donja schreef:Ze is hengsten gewend, dus ze is niet super beschermend. Hangt ervan af wanneer het veulen precies geboren wordt of ze zelfs eventueel wat hengstig isIk sla de veulenhengstigheid (wordt anders volgend jaar zo'n vroeg veulen) over en laat haar de hengstigheid erna weer dekken
Tymbalia schreef:even voor de fotografen; wat hebben jullie liever met de rijfoto's want kan mn gewone rijkleding aan doen maar ik heb ook een blauwe gala jurk die ik aan kan doen met rijden.
Ik in de jurk op mijn pony:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-GWJEEQKC.jpg
(dan wel zonder cap, vind met cap namelijk niet zo mooi maar was van de vereniging dus moest met cap)
Neskolay schreef:Tymbalia schreef:even voor de fotografen; wat hebben jullie liever met de rijfoto's want kan mn gewone rijkleding aan doen maar ik heb ook een blauwe gala jurk die ik aan kan doen met rijden.
Ik in de jurk op mijn pony:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-GWJEEQKC.jpg
(dan wel zonder cap, vind met cap namelijk niet zo mooi maar was van de vereniging dus moest met cap)
Ik was benieuwd naar de jurk dus klik op de foto, ik zag het direct Naomi
Hoe is het met der, heb je een goed plekje gevonden?
(wij hebben der toen op proef gehad in 2010)
vroli1 schreef:als je dan met zadel en hoofdstel gaat rijden heb ik liever dat je je normale rijkleding aan hebt
en dan zonder zadel je galajurk..
mijn voorkeur gaat uit naar normale rijkleding
maar ik wil gerust een paar plaatjes schieten als je je galajurk aan hebt..
Tymbalia schreef:vroli1 schreef:als je dan met zadel en hoofdstel gaat rijden heb ik liever dat je je normale rijkleding aan hebt
en dan zonder zadel je galajurk..
mijn voorkeur gaat uit naar normale rijkleding
maar ik wil gerust een paar plaatjes schieten als je je galajurk aan hebt..
Dan word het denk ik in mijn gewone kleding want zonder zadel ga ik maar niet want dat kan ik niet uitzitten want ze gooit nog al hoog op