Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Densij2008 schreef:Bij ons zitten er overal al kleine knopjes is de boomgaard, weet niet precies wanneer die in bloei gaat maar lijkt me super leuk om dan op de foto te gaan. Andere modellen ook welkom!
[ [url=m/mvAPv1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Winterswijk (ophalen van het station eventueel mogelijk)
Densij2008 schreef:Bij ons zitten er overal al kleine knopjes is de boomgaard, weet niet precies wanneer die in bloei gaat maar lijkt me super leuk om dan op de foto te gaan. Andere modellen ook welkom!
[ [url=m/mvAPv1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Winterswijk (ophalen van het station eventueel mogelijk)
Stephanie_86 schreef:Duality schreef:Hier ook een mooie bloesemplek die in de knoppen staat, en paard in de aanbieding mochten er mensen zijn die interesse hebben stuur gerust een Pb'tje
Welke regio zit je ?
_Juudith schreef:Ik zoek een leuk stelletje, een dame apart, en evt een zwanger stel wat binnenkort een keer voor mij model wil staan als portfolio materiaal.
Ook zoek ik iemand in een mooie zwierige jurk met een paard met behang (locatie Sahara ommen)
Enige eis is dat je naar een locatie voorkeur van mij kunt komen (staphorster bos, sahara ommen, engelse werk zwolle) en dat je nog niet eerder voor mijn lens gestaan hebt.
De fotoshoot zal op een maandag of donderdag plaats vinden.
Heb je interesse stuur me dan even een pb'tje
Fronika schreef:Hoi hoi,
Ik ga toch maar even reageren. Ik zoek ook nog bloesems en modellen. Op dit moment heb ik nog verlof dus tijd genoeg om te fotograferen.
AvanKol schreef:Tis een gokje, mijn oproep is namelijk weer erg last-minute...maar heeft er nog iemand een (kleiner) honden model in de aanbieding in Arnhem of omgeving? Ik heb vanmiddag van 16.00-17.00 een plekje vrij en wil toch graag fotograferen!
De locatie is in Arnhem (goed te bereiken met het OV en gratis parkeren) en er is een prachtige bloesem, er zijn narcissen en een aparte muur met groene klimop als achtergrond. Een gevarieerde locatie dus