Geeske en droppie

Rogan en Blingh

Lianne en sil

Dit zijn alle foto's, maar er zitten nog een paar mooie onbewerkte tussen die zal ik waarschijnlijk vanavond plaatsen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xDenies schreef:Zo hee, we zijn weer een week verderBeeb staat lekker op haar nieuwe stal en ik heb weer heerlijk gewerkt (en uitgeslapen)
Even op een rijtje wat ik nu van wie heb:
Chelle_Dora & Goof & RDLfoto hebben gezegd alle foto's te hebben gegeven.
Ereprijs, Hoffa, José (kennis ereprijs??), Nobbie, Snikky & vriendin Saphira - ik neem aan dat jullie ook aangeven als er geen foto's meer bij komen?
xDenies schreef:Zo hee, we zijn weer een week verderBeeb staat lekker op haar nieuwe stal en ik heb weer heerlijk gewerkt (en uitgeslapen)
Even op een rijtje wat ik nu van wie heb:
Chelle_Dora & Goof & RDLfoto hebben gezegd alle foto's te hebben gegeven.
Ereprijs, Hoffa, José (kennis ereprijs??), Nobbie, Snikky & vriendin Saphira - ik neem aan dat jullie ook aangeven als er geen foto's meer bij komen?
Planning staat om het dit weekend te doen dus er komen nog wat webalbums zegmaar
Dus eventueel kunnen er al foto's nabesteld worden mochten er mensen zijn die willen nabestellen natuurlijk. Originele foto's (zonder effect) kunnen ook altijd worden geshowd, maar alleen op aanvraag. Het is namelijk best veel werk zonder muis..

Goof schreef:Ik heb redelijk wat galopfoto's van jullie staan toch?

Als het niet te veel
minikatje schreef:wauw!
misschien stomme opmerking, maar wat als je de foto omzet in blauwtinten? (photoshop-leek)
dan lijkt het net alsof ze in de schemer/nacht rijden.