Ik ben ook af en toe een foto aan het bewerken, als ik weer een reeks af heb laat ik het weten. Helaas heb ik deze week iets minder tijd voor de foto's. Ik hoop ze wel volgende week allemaal af te hebben.
Foto's van Urielle bijna af, nu eerst werken en dan probeer ik ze vanavond nog af te maken.
Seni
Geplaatst: 17-10-13 23:37
Van Urielle zijn ze ook klaar!
De rest weet ik niet of ik die op tijd af krijg, veel stress net voor de vakantie en een hoop problemen met de gezondheid van mijn papegaai dus daar gaat ook even wat tijd in zitten
Fotos zien er op mijn mobiel een beetje gelig uit, ligt dit aan mijn mobiel?
AZNLady
Geplaatst: 19-10-13 20:19
LynnDenise schreef:
Fotos zien er op mijn mobiel een beetje gelig uit, ligt dit aan mijn mobiel?
Ik heb geen idee, op mijn oma's beeldscherm van pc is hij ook heel anders dan op mijn scherm. En op mijn moeders laptop scherm is hij ook weer heel anders. Dus ik weet het niet.
NESCAFE
Geplaatst: 19-10-13 20:37
Bij mij zijn ze niet gelig, wel zie je de weerkaatsing van het oranje shirt in zijn gezicht.
Ik heb er nog een paar in het album van Iris82 gezet en daarmee zijn de foto's van haar zoontje klaar. Dan ga ik nu verder met de laatste van Jesse van Tjee.
Bij mij zijn ze ook niet gelig op de laptop. Maar mag ik je een kleine tip geven? Al zal dat misschien persoonlijk zijn. Ik vind wel dat je de ogen te bewerkt. Ik vind het persoonlijk te onnatuurlijk.
Maar zoals ik al zei, is misschien smaak
Wel komen er weer prachtige foto's bij van iedereen! Zo te zien voor iedereen veel bruikbaars tussen!
Urielle
Geplaatst: 20-10-13 07:58
Iris82 schreef:
WAT EEN KNAPPERD!!
Urielle, ik vind Enya ook echt zo'n poppetje!
Dank je! Ze haat het zelf dat ze zo klein blijft maar ik vind haar ook schattig (en dan niet alleen omdat het mijn kind is bedoel ik)