Als ik dan de foto's zie en naar buiten kijken voel ik nog de zon van die dag
Ik vind het wel leuk om van iedere fotograaf zijn Eigen stijl te zien en verschillende hoeken van fotograferen. Houdt het toch spannend, zo heeft ieder zijn Eigen stijl. Denk dat we al blij mogen zijn met zoveel mooie foto's.
Yvettee
Geplaatst: 11-10-13 23:00
Als het goed is heeft iedereen nu van mij een mailtje gekregen met de internetbestanden en de link naar de nabestelpagina! Wanneer iemand dit niet heeft, laat het dan even weten!
ik ben nog steeds zo blij als een kind met de foto's wat zijn ze stuk voor stuk gaaf! Merel de foto van joey zijn oog vind ik echt mooi je hebt hem zeer goed genomen.
Mooie foto's Lieke! Alleen erg zonde van je horizon, bij water foto's is het (meestal) het mooiste om die recht te houden. Want nu lijkt het het alsof het water wegloopt.
Grond kan scheef aflopen (bv bergen etc) en is ook vaak niet helemaal recht vooral hier in Limburg haha, maar water is altijd recht. Maar is maar een tip hea! Wat je er mee doet moet je zelf weten! Maar ik vind het in ieder geval bij water natuurlijker uit zien als het gewoon recht loopt